W tym wątku tylko informacja od organizatora i deklaracje udziału teamowe i indywidualne.
Spam wątek tutaj
viewtopic.php?f=17&t=4853
Nazwa "Krwawy śnieg".
Termin 18 XII 2010 (ostateczny, nie będzie ulegał zmianom)
Czas gry 1000-1330
Miejsce - Radiówek.
Program
0930-1000 Przyjazd, lans time
1000-1030 Wejście w teren. Rozgrzewka, przygotowanie terenu przez orga
1030 Odprawa
1045 start scenariusza
1330 koniec scenariusza
ZAŁOŻENIA OGÓLNE.
Otwarta strzelanka zorganizowana. Fabuła jest umieszczona w alternatywnej historii. Nie będzie przebierania się świątecznego.
TŁO FABULARNE
Nasze czasy, alternatywna historia. Polska stanowi cześć wielkiego Związku Słowiańskiego (ZS). ZS konkuruje o globalne wpływy z dwoma światowymi mocarstwami - Imperium Atlantyckim (IA) i Federacją Europejską (FE).
W podwarszawskim Radiówku działa baza ZS zakłócająca nadające z IA i FE sygnały stacji radiowych i telewizyjnych - Głos Prawdy, Wolny Wschód i Jedyna Słuszna TV. Zakłócanie stanowi przeszkodę w sianiu prawdziwej propagandy wśród obywateli Związku Słowiańskiego zwłaszcza przed szykowaną prowokacją graniczną. Prawdziwy obraz wydarzeń powinny przedstawić światu niezależne media a to stanie się możliwe dopiero wtedy kiedy baza w Radiówku zostanie zlikwidowana. W celu likwidacji bazy siły specjalne IA przeprowadzą operację dywersyjną.
ZADANIA STRON
Siły IA zaczynają gre od punktu RESP IA 1. Powinny przeszukać zaznaczone na mapie punkty w następującej obligatoryjnej kolejności - 1 (posterunek), 2 (1. wejście do stacji), 3 (2. wejście do stacji) i zlikwidować je. Punkty likwiduje się poprzez wysadzenie petardy w skrzynkach rozmieszczonych w wyznaczonych punktach. Petardy zapewnia organizator.
UWAGA! Po likwidacji punktu 1 resp IA przenosi się automatycznie w to miejsce i tam pozostaje do końca.
Po wysadzeniu wszystkich trzech punktów siły IA powinny udać się w punkt EP (szczyt bunkra) w celu ewakuacji z rejonu operacji. Następnie siłom IA należy utrzymać punkt EP do godziny 13.30. Punkt uznaje się za utrzymany jeżeli kolorowa flaga zamieszczona na szczycie wzgórza nie zostanie usunięta przez siły ZS i przeniesiona w punkt 3.
Siły ZS zaczynają grę obsadzając posterunek (punkt 1) i patrolując drogę od punktu 3 do 2 minimum dwuosobowym patrolem. Należy nie dopuścić do likwidacji chronionych obiektów. Jeżeli obiekty zostaną zlikwidowane – nie dopuścić do ewakuacji sił IA poprzez zdobycie flagi na szczycie bunkra (punkt EP) i jej przeniesienie w punkt 3.
Jeżeli frekwencja będzie niewystarczająca do wykonania zadania zostanie określony jeden punkt do likwidacji i dalej zgodnie z powyższym scenariuszem
MAPA

ZASADY
Impreza odbywa się na ogólnych zasadach WW2.
Magazynki bez ograniczeń.
Doładowywanie się tylko na respie.
Optyka - dowolna.
Łączność - dowolna.
Repowanie się - do określenia na miejscu w zalezności od frekwencji.
PODZIAŁ MUNDUROWY
1. Związek Słowiański - białe ubrania wszelkich maści, umundurowanie polskie i niemieckie
2. Imperium Atlantyckie - umundurowanie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji.
Szukam dwóch ochotników na stanowiska moderatorów. Zadanie dla nich - zaznaczanie na kartce liczby wychodzących z respa.