Teren: N2
Godzina rozpoczęcia: 13:00
13:00 - Odprawa US - wymarsz
po wymarszu US odprawa dla RS.
13:30 Wymarsz RS
W dzień obowiązują czerwone szmaty, po zmierzchu czerwone lampki
W budynkach zasady WW2 - CQB
Dopuszczam używanie piro. (zasady piro 204/206 znane)
Zakaz spożywania przed i w trakcie rozgrywki alkoholu.
Kanaly PMR
1- Org (~12:00 bede pod PMR na N2)
2-Sztab główny US
3-Dowódca polowy
4-5 Kontraktorzy
6-Sztab Glowny Rs
7-8-9 druzyny RS
Dowodctwo US:
Glowno-dowodzacy: Cezar
Dowodca polowy: Świerzy
Dowodctwo RS:
Glowno-dowodzacy: Brzoza
Dowodca Polowy: zostanie podany jutro.
Przypominam o zasadach medycznych. Osoby nie posiadające bandaży będą traktowane jako automatyczne KIA po trafieniu i będą schodzić do respa (sztabu)
Przypominam o limicie amunicji: 700 szt w dowolnej formie w polu dla replik/ 2000szt w polu dla ckmow
Jest to kontynuacja poprzednich dwoch scenariuszy, ktore ciszyly sie duza aprobata graczy.
czesc I:http://warrior.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=20062&hilit=+castro
czesc II: http://warrior.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=20653&hilit=+castro
Tło Historyczne
Po zaciekłych walkach na Kubie o prezydencką głowę, dyktatorowi udało się wreszcie uciec. Z racji swojego już podeszłego wieku, stanu zdrowia oraz faktu, iż dwa najpotężniejsze mocarstwa walczą o ten niewielki skrawek ziemi pośród wielkiej wody doprowadził go do podjęcia decyzji o sprzymierzeniu się wreszcie z wieloletnim wrogiem – USA.
Decyzja zapadła po bardzo burzliwych debatach - jednakże to Castro nadal trzymał wszystkich żelazną ręką – i to właśnie do niego należała ostateczna decyzja. Tak więc na wspólnym spotkaniu z przedstawicielami rządu USA ustalono, iż Kuba zostanie wciągnięta pod płaszcz ochronny państwa USA, a sam Castro pozostanie nadal główno dowodzącym państwem, lecz będzie zależny od kongresu Stanów Zjednoczonych. Wedle ustaleń na terenie wyspy zacząć miały od tego momentu stacjonować amerykańskie wojska sojusznicze. Niebawem informacja ta miała zostać ogłoszona światu, jednakże rząd USA musiał jeszcze trochę poczekać…
W miedzy czasie na Kubie narastał coraz większy niepokój. Ludność bała się represji ze strony amerykańskiej. Bojówki zaczęły się coraz bardziej dozbrajać, szykując się na przybycie amerykańskich oddziałów – to miało dla nich być albo nie być.
Tymczasem w Rosji…
Zaniepokojony premier, czując, iż pali mu się grunt pod nogami i wraz z prezydentem postanowili wykonać bardzo radykalny krok, nim będzie za późno - przejąć kontrole nad sprawowaniem władzy na wyspie, chcąc doprowadzić do współpracy Castro z rządem rosyjskim i tym samym zagwarantować sobie bardzo silny argument w kwestii rokowań z USA w postaci bazy rakietowej na wyspie.
Zakamuflowani w Kubańskiej rebelii szpiedzy w najbliższym otoczeniu Castro nawiązali porozumienie z rządem Rosji o współpracy i udostępnili kanał przerzutowy oddziałów specjalnych na wyspę. Łodzie są już w drodze.
Jedyną szansą dla Rosjan na przejęcie władzy jest kontrola nad samym Castro, jednakże w przypadku jego uprowadzenia bądź śmierci władze może przejąć jego brat Raul. Jeśli jednak ten zostanie uprowadzony bądź zginie władzę tymczasowa przejmie zastępca – prawa ręka Castro. Dla Rosji pełnym sukcesem w walce o przejęcie władzy jest jedynie pojmanie lub zabicie ich wszystkich i zmuszenie do współpracy…
„Gdzieś na oceniane Atlantyckim…”
Gdy wywiad marynarki USA wykrył dzięki satelitom, iż niezidentyfikowane jednostki podwodne kierują się w stronę Kuby, postanowił wzmocnić ochronę najważniejszych osobistości na terenie wyspy. Wysyłając tam specjalnie wyszkolonych kontaktorów, by nie dopuścić do możliwej zdrady wśród amerykańskiej armii….

Informacje ogolone:
Miejsce: N2
Termin: 09.01.2010
Wschód słońca: 06:57 am
Zachód słońca: 15:16 pm
Rozgrywka planowana jest w godzinach troszkę innych niż typowe strzelanki. Na to na celu stworzenie klimatu, a także podzielenie rozgrywki na okres walk dziennych oraz działań nocnych (zmierzch).
W respach zostaną zorganizowane beczki z ogniskami przy których można będzie się ogrzać.
Godziny:
13:00 - Odprawa US - wymarsz
po wymarszu US odprawa dla RS.
13:30 Wymarsz RS
Koniec rozgrywki: w granicach godziny 18:00
Ograniczenia mocy w budynkach:
Działania w budynkach ograniczone są wedle typowych zasad CQB:
- max 350fps
- tryb ognia: pojedynczy
Dopuszczam możliwość używania nokto.
Wymagania:
-Ukończone 18 lat
-Czerwone szmaty + Czerwona Lampka; bez niej nie wpuszczam na teren gry!!!!
-Okulary ochronne
- Dużo zdrowego rozsądku
• Strona Amerykańska
Armia amerykańską na terenie Kuby dowodzić będzie dwóch dowódców: Główny oraz polowy. Wojska maja stosować się bezwzględnie do ich rozkazów.
Główno dowodzący: …………………………………………….
Dowodzący polowy: …………………………………………….
Kontraktorzy wyjęci są spod dowództwa, jednakże mogą liczyć na współprace ze strony wojska.
Mundury:
Regularna armia USA – teamy + wolni strzelcy (mundury stricte amerykańskie)
Kontraktorzy: mundury bądź ubrania cywilne z elementami militarnymi.
• Rosjanie + Rebelia
Na terenie wysypy strona rosyjska dowodzić będzie dwóch dowódców. Tak jak o stronie amerykańskiej. Wojska maja stosować się bezwzględnie do ich rozkazów.
Główno dowodzący: …………………………………………….
Dowodzący polowy: ……………………………………………..
Mundury:
DPM, Polskie, Niemieckie, Rosyjskie, reszta świata.
• Zmienione zasady respowania + zasady medyczne:
1. Każda strona ma wyznaczony sztab/resp główny, niezmienny w trakcie gry.
2. Nie obowiązują klasyczne zasady respowania
3. Każdy oddział (team) ma medyka/medyków. Teamy do 5 osób - jednego medyka, każde zwiększenie stanu osobowego o kolejne 5 osób to kolejny medyk (czyli przy 10 osobach - dochodzi drugi medyk, przy 15 trzeci, a nie po przekroczeniu bariery ilościowej - czyli team 7 osobowy nadal ma jednego medyka).
4. Każdy z graczy wyposażony jest w prawdziwe bandaże.
5. Medyk musi być oznaczony czerwonym krzyżem. Nie musi to być wielki krzyż na plecach, ale plakietka, lub opaska. Krzyż może być w barwach zgaszonych.
6. Osoba trafiona pada na ziemię w miejscu otrzymania postrzału, kładzie na sobie czerwoną szmatkę i wzywa medyka - głośnym wołaniem MEDYK! Wołać może do upojenia;-)
7. Ranny poza wołaniem MEDYK nie robi nic innego. Inny żołnierz może rannego "odciągnąć" - poprzez wzięcie go za rękę - ranny wówczas może przemieszczać się w dowolny sposób - pełzając, idąc na czworakach, lub dwóch nogach - w zależności od sytuacji na polu walki. Osoba "odciągająca" jest jak najbardziej narażona na postrzał - w przypadku trafienia też staje się ranna, wraz z "odciąganym" padają na ziemię i wołają medyka.
8. W trakcie "odciągania" nie strzelamy do przemieszczanego rannego - on już i tak jest ranny;-)
9. Od momentu postrzału do momentu rozpoczęcia leczenia nie może minąć więcej niż 10 min
10. Każdego można opatrzyć max. 1 raz. Przy kolejnym – już po opatrzeniu – zranieniu musi wrócić do respa – wtedy znów działa zasada opatrywania rannego.
11. Leczenie polega na zawiązaniu całego bandaża, w sposób uniemożliwiający jego spadnięcie, rozwinięcie się przypadkowe. Bandaż wiążemy na elemencie ciała, w który został dany zawodnik trafiony w pierwszej kolejności, tak aby powstała wyraźna opaska.
12. Medyk może się sam opatrzyć. Musi bez niczyjej pomocy zawiązać bandaż na swojej ręce.
13. Medycy z innych oddziałów mogą leczyć nie "swoich" rannych.
14. Osoba której skończył się limit opatrzeń, lub opatrzona w regulaminowym czasie nie została - staje się trupem i schodzi do swojego głównego respa.
zasady by: heavenly
modyfikacja: Crater i Robal
• Miejsce respowania
Strona Amerykańska resp: wiata w kwadracie G12 (osłonięta wiata blaszana wiata)
Strona Rosyjska – resp: w kwadracie M3 (budynek – bunkier

• Zasada amunicji.
Każdy z uczestników scenariusza może mieć przy sobie ograniczona liczbę amunicji.
Repliki broni: 700 kulek
Repliki broni wsparcia: 2000 kulek
Doładowanie jest możliwe jedynie w sztabie dowodzenia, bądź poprzez nie uzbrojonego gońca wysłanego na polecenie dowodzący polowego.
Goniec może jednorazowo przenieść max 3000 sztuk amunicji. Jest postacia nie uzbrojona. Jeśli podczas przenoszenia amunicji zostanie on zabity (procedura medyczna) - powraca z zapasem kulek do sztabu dowodzenia (resp).
• Zadania ogólne:
Strona Amerykańska: utrzymać przy życiu Castro do czasu ogłoszenia przez USA informacji o porozumieniu z rządem Kubańskim (godzina 18:00).
Zadanie dodatkowe: Utrzymać przy życiu i nie dopuścić do przejęcia brata Castro – Raula, a także zastępcy Castro.
Strona rosyjska:
- przejąć wszystkie trzy postaci (optimum),
- przejąć bądź zabić 2 osoby, a 3 przejąć żywa by złamać rokowania ze stanami i przejąć władze nad wyspa.
Lokalizacja poszczególnych osób znana będzie tylko stronie amerykańskiej.
Zadania dodatkowe zostaną przekazane przed rozgrywka dowodzącym stronami.
Istnieje możliwość wprowadzenia zmian w zasadach rozgrywki
tworcy:
Crater - BMP
Robal - CLST500+