W imieniu Operacji Połączonych zapraszam na ostatnią (przed przerwą) grę z cyklu Szczury Pustyni przeciw Afrika Korps. W ostatecznej rozgrywce na afrykańskiej ziemi siły Aliantów spróbują zepchnąć Niemców i Włochów do Morza Śródziemnego.
Wprowadzenie:
Sir, mam obowiązek zawiadomić pana, że kampania tunezyjska została zakończona. Jesteśmy panami wybrzeży Afryki Północnej.
Generał Harold Alexander tymi słowy adresowanymi do premiera Winstona Churchilla krótko podsumował rezultaty działań Aliantów w Afryce Północnej i w gruncie rzeczy miał rację. Resztki Afrika Korps i sił włoskich znalazły się między młotem amerykańskiego II Korpusu, a kowadłem brytyjskiej 8 Armii i pozostała im tylko ewakuacja z portów w Bizercie i Tunisie. By jednak móc ją przeprowadzić należało zyskać na czasie i zatrzymać przeciwnika na przedpolach obu miast...
Miejsce: Mokry Ług w Zielonce k. Warszawy
Data: sobota, 28 kwietnia 2018 r.
Czas: 9-15. Start strzelania o godz. 10.
Wiek: min. 18 lat.
Wpisowe: brak. Gra będzie miała luźną formułę, więc nie oczekujcie wyszukanej scenografii czy bombastycznych rekwizytów. Zadania jednak będą polegały nie tylko na wyeliminowaniu wszystkich przeciwników.
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-limit FPS: 450 (550 FPS dla karabinów powtarzalnych i broni wsparcia),
-ogień ciągły: repliki historyczne,
-repliki niehistoryczne podlegają zamaskowaniu i traktujemy je jako karabiny powtarzalne zasilane z magazynków załadowanych max. 30 kulkami,
-broń wsparcia zasilana z dowolnego magazynka. Strzela z dwuosobową załogą: strzelec plus amunicyjny, z postawy leżąc, bądź oparłszy o worek, etc.
-limit amunicji: 300 kulek w magazynkach. Doładowanie w punkcie powrotu do gry.
Pirotechnika: dopuszczona w zależności od warunków meteo. Używamy z głową. Granaty (groch, kukurydza, mieszanina piasku z gipsem) na bazie ładunków max K206.
Troszkę bezpieczeństwa: w sytuacji bliskiego spotkania III stopnia można wezwać przeciwnika do poddania się. Osoba, która się poddała zostaje wraca do punktu powrotu do gry.
Powrót do gry: po trafieniu osoba ranna krzyczy DOSTAŁEM! oznacza się czerwoną szmatą/kamizelką i schodzi do punktu powrotu do gry. Obowiązuje zasada 3 na : gracze wracają w ekipach po 3 lub pojedynczo po spędzeniu w punkcie 3 minut.
Stylizacja (obowiązkowa):
Brytyjczycy - głównie oddziały piechoty, ale też przejdą spadochroniarze i komandosi,
Amerykanie - głównie oddziały piechoty, ale też przejdą spadochroniarze ,
Niemcy - głównie oddziały piechoty wystylizowane na Afrika Korps, ale też spadochroniarze z Dywizji Hermann Goering,
Włosi - głównie oddziały piechoty, ale też strzelcy górscy i spadochroniarze z dywizji Folgore.
Zadania: rozkazy dowódcy oddziałów otrzymają na odprawie przed grą.
Zapisy: w temacie, z podaniem frakcji. Proszę o uważne kopiowanie listy.
Serdecznie zapraszam. Impreza odbędzie się niezależnie od liczby graczy, stawiamy na dobrą zabawę w miłym towarzystwie. Jeżeli czegoś komuś brakuje do stylizacji to proszę pisać. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania to proszę na PW. Do zobaczenia!
P.s. Wątek główny jest prowadzony na WMASG, ale tutaj też można śmiało uderzać, zapisywać się i pytać.
Alianci (18 Grupa Armii):
1. Mareq (GB)
2. Budweiser [Królik] (USA)
3. Cortes (GB)
4. Wish (101 AB, USA)
5. Hunter (GB - Szkocja)
6. Camper
7. Mati
8. Ozi (GB)
9. Pit (GB)
10. Vlad GB
11.Bullet (GB)
12. Kuba (US Infantry) (posiadam dodatkowy szpej do US gdyby ktoś potrzebował)
13. Foorman (GB)
Oś (Grupa Armii Afryka):
1. Marek (WH)
2. Ashigara (FJ)
3. Dziećka (FJ)
4. Ahmed
5. Michael
6. Dr Klauss (WH)