Złoto Saddama 2

______________________________
- Cholerne Słońce – Operator zdjął z głowy hełm i otarł pot z czoła.
- Nie marudź, za kilka dni nas zmienią – Drugi żołnierz siedział w cieniu worków z piaskiem umacniających ich przyczółek na tym zapomnianym przez Boga kawałku Irackiej pustyni. Piasek, a właściwie drobny pył, przypominający trochę popiół, właził wszędzie, a najchętniej do oczu.
- W życiu się tak nie wynudziłem. Jeszcze ten skwar… – odparł maruda odpędzając muchę, która z uporem maniaka usiłowała wlecieć mu do ucha.
Przyczółek obsadzało około 20 żołnierzy, ale duchem praktycznie każdy z nich był teraz gdzie indziej. Zwykle w jakiejś krystalicznie czystej, lazurowej wodzie na Hawajach. Tego typu myśli jednych krzepiły, drugich zaś wpędzały w głęboką depresję, bo wszędzie wokół był tylko piach i ten przeklęty pył niesiony z wiatrem. I skorpiony. Każdy dzień rozpoczynał się od drobiazgowej rewizji obuwia i oporządzenia. Te małe gnidy odesłały już do szpitala trzech chłopaków z oddziału. Trudno sobie wyobrazić mniej przyjazne miejsce do obozowania.
Skrzypiąc i charcząc, urządzenie posadowione na stole w namiocie dowodzenia ze sporymi oporami wypluło wydruk rozkazu. Nie tylko ludzie mają problemy z pustynią…
Perfidny uśmieszek po chwili zagościł na twarzy „Pierwszego”.
- Zbierz chłopaków, mamy robotę do wykonania – zarządził „Pierwszy” nie przestając suszyć zębów.
Po pięciu minutach, ciasną przestrzeń przed namiotem dowodzenia zapełnili nieregulaminowo porozbierani operatorzy. Jeden śmierdział gorzej od drugiego.
- Dobra dziewczyny, dosyć tego opalania, jest robota! – zaczął „Pierwszy” i ciągnął dalej – Wywiad wypatrzył dwie, solidnie obciążone ciężarówki, które przed dokładnie…trzema godzinami opuściły An-Nasirijję kierując się na południowy zachód. Jak wiecie Irakijczycy i wszyscy, którzy mają choć trochę oleju w głowie nie wpieprzają się na pustynię w środku szalejącej burzy piaskowej. A właśnie – raport pogodowy mówi o nadciągającej zadymie, która potrwa przez ładnych kilka godzin.
- Szefie, ale co nam do tych ciężarówek? W tej pogodzie dużo nie zdziałamy, nie wspominając o braku wsparcia z powietrza i praktycznie niemożliwej ewakuacji w razie „W”…
- Cierpliwości! Dochodzimy do sedna. Urwał nam się kontakt radiowy z Oddziałem Brawo, który raportował kontakt ogniowy niecałych 5km stąd. Oddział Brawo to specjalsi, mieli za zadanie przechwycenie tych pieprzonych ciężarówek. HQ uziemiło wszystko, co lata, a trzeba wesprzeć chłopaków. Status oddziału jest obecnie nieznany. Ruszamy za 20 minut. Ruszać się panowie, jazda, jazda, jazda!!!
***
Beduin z bezpiecznej odległości przyglądał się wrzawie panującej w przyczółku US Marines. Zza krawędzi wzniesienia usianego głazami ledwo wystawała jego osłonięta kūfīyą głowa. Szpetnie obdrapany karabin SWD leżał i jego boku. Odwrócił się do swoich towarzyszy, którzy w milczeniu uzupełniali magazynki swoich AK-47, poprawiali uprzęże wielbłądów i opatrywali drobne urazy po niedawnym starciu z przeciwnikiem. Ludzie pustyni doskonale rozumieli ten nieprzyjazny teren i bezbłędnie po nim nawigowali, niezależnie od warunków pogodowych. A te z każdą minutą były coraz gorsze. Gwałtowne poryty wiatru wzbijały w powietrze pył i piasek.
- Nie wyrwą naszego dziedzictwa z ziemi mych przodków – szepnął w zamyśleniu Beduin.
______________________________
- data - 21032015
- godzina - 0900 (rozpoczęcie 1000, zakończenie ok. 1400)
- miejsce - Mokry Ług
- limit graczy: 230
- ostatecznym potwierdzeniem udziału w grze jest wplata, na konto lub na miejscu (w przypadku zamiaru dokonania opłaty na parkingu przed imprezą nie gwarantujemy wolnych miejsc a zatem i możliwości wzięcia udziału w zabawie)
- cena - 10 zł (przelew) 15 zł (płatne na miejscu)
- konto do przelewu - 30 1160 2202 0000 0000 8666 8891
- w tytule prosimy podać: nazwę gry-nazwę drużyny-ksywka-ilość osób-strona gry (US/Irak)
przykład w/g podanego schematu: Złoto Saddama 2-KowalskiTeam-5-US
link do formularza rejestracyjnego: https://docs.google.com/forms/d/1284MmY ... Y/viewform
link do podglądu zapisów: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/1571619686441286/
UWAGA: Poszukiwana ogarnięta drużyna posiadająca GPSy i radia (nie PMR). Zgłoszenia do zadania specjalnego na PW
Organizatorzy zapewniają:
- ciekawy scenariusz, a w nim:
- poszukiwania „skarbów Saddama“,
- pola minowe,
- wykrywacze metalu,
- gadżety związane z grą,
- ID i oznaczenia graczy,
- wyznaczenie miejsca chronowania replik,
- małe upominki dla graczy (do odnalezienia na terenie gry),
- ogarnięcie parkingu i wywóz śmieci po grze.
______________________________
Ochrona oczu (całkowity zakaz zdejmowania na polu gry)
Pomarańczowa Kamizelka (Jako oznaczenie "TRUPA" pomarańczowa nie zielona czarna czy różowa)
Repiliki RAM i Mancraft nie biorą udziału w grze.(Polarstar, Volwerin mogą uczestniczyć w grze)
Maksymalna moc dla replik CQB 0-350 FPS
Maksymalna moc dla replik w trybie Full Auto 0-450 FPS
Maksymalna moc dla replik w trybie Semi 450-600 FPS
Repliki z prędkością początkową od 600 FPS nie biorą udziału w zabawie.
Chronowanie przed grą obowiązkowe!
Osoby nie spełniające naszych wymogów mogą nie zostać dopuszczone do gry.
Prosimy ponadto o niestrzelanie z replik przed grą w innych miejscach, niż w strefie chrono.
Zasady trafień: Każde trafienie w dowolną część ciała czy repliki KIA (marsz na respa)
RESP w wyznaczonej przez orga strefie, każda strona ma swoje miejsce RESP (leczenie natychmiastowe)
W trosce o bezpieczeństwo uczestników imprezy postanowiliśmy, że osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w imprezie wyłącznie w towarzystwie opiekuna prawnego. To jest wyjątek od reguły dopuszczenia do gry, którą jest ukończony 18 rok życia.
Operatorzy, poniżej zamieszczamy kilka informacji dotyczących założeń scenariusza:
Jak wiecie transport z bezcennymi skarbami Saddama wjechał w burzę paskową. Co się dalej stało jest i pewnie pozostanie pytaniem bez odpowiedzi. Dość wiedzieć, że konwój zniknął bez śladu, a wraz z nim złoto, kosztowności i dzieła sztuki.
Waszym zadaniem będzie odnalezienie wszystkich artefaktów i dostarczenie ich do tzw. stref podjęcia (SP), zanim zrobi to przeciwnik. Skarby nie są bezpieczne do momentu wywiezienia ich ze strefy walk. Nie dość, że przeciwnik ma na nie chrapkę to na domiar złego teren poszukiwań zamieszkują Beduini, którzy uznali skarby za Boski dar dla ich plemienia. Beduini zrobią wszystko, by skarby pozostały na swoich miejscach. Dodatkowo część skarbów została przez nich zakopana i zaminowana.
Zadania dla operatorów USAF/IRAK
- odnaleźć i dostarczyć do stref podjęcia (SP) wszystkie artefakty (skrzynie i skrzynki)
- rozminować pole minowe (PM) używając wykrywaczy metalu (dostarczy Organizator)
- odnaleźć Oddział Brawo
Zadania dla Beduinów
- przeciwdziałać wywiezieniu skarbów poza rejon walk.
Strefy podjęcia (SP) wyznaczy organizator. SP jest strefą walk, oznacza to, że można strzelać do operatorów przebywających w strefie. Organizator podejmie etapami zgromadzone w SP artefakty w wyznaczonych godzinach. Godziny podjęcia nie są podane do wiadomości graczy (zna je tylko Organizator). Artefakty można i trzeba przejmować z SP przeciwnika i przenosić do swoich SP. Zaleca się ochronę zgromadzonych artefaktów.
Beduini zajmują się ochroną artefaktów na terenie działań, odbijają je z SP i ponownie zanoszą je na swoje miejsca (o ile uda im się odbić skarby).
Miejsca RESP - strefy w których trafieni gracze dochodzą natychmiast do zdrowia. Stefa RESP zostanie wyznaczona przez Organizatora biało-czerwoną taśmą indywidualnie dla każdej strony. Strefa RESP to strefa bezpieczna, nie można strzelać do graczy znajdujących się w strefie RESP ani w jej kierunku. Gracze również nie mogą strzelać ze strefy RESP.
Pole minowe (PM)/miny - obszar na terenie walk oznaczony specjalnymi plakietkami. Wewnątrz obszaru zostały zakopane miny (dźwiękowe) i poszukiwane przez graczy artefakty. Do ich odnalezienia służą wykrywacze metalu, które znajdują się na PM (są one przypisane do PM, oznacza to, że gracze nie mogą ich wynosić poza PM). Miny dźwiękowe "likwidują" tylko gracza który uruchomił minę.
Przykład: Gracze USAF odnaleźli pole minowe i rozpoczęli poszukiwania skarbów za pomocą wykrywaczy. Tak nieszczęśliwie że uruchomili jedną minę. Gracz który to zrobił wylatuje na RESPa i pozostawia wykrywacz na PM. Jego towarzysz może kontynuować poszukiwania.
Artefakty (skrzynie i skrzynki) - wszystkie artefakty mogą być przenoszone tylko przez niewyeliminowanych graczy. Jeśli gracz przenoszący artefakt zostanie trafiony, musi pozostawić przenoszony przedmiot na miejscu i udać się do strefy RESP. Przedmiot może być podjęty przez każdego niewyeliminowanego gracza.
Oddział Brawo – operatorzy (albo operator) Oddziału Brawo przebywają gdzieś na terenie walk. Należy ich odnaleźć (będą razem, w jednym miejscu) i doprowadzić do swojej strefy RESP. Operatorzy posiadają cenną informację umożliwiającą podjęcie skarbu. Operatorzy nie mogą zginąć (proszę, nie strzelajcie do nich).
Harmonogram gry:
0800 - 0930 - chronowanie, wydanie ID, oznaczenie graczy
0930 - 1000 - odprawa
1000 - wymarsz na miejsce startu
max 1030 - start gry
1400 - zakończenie gry
1430 - podsumowanie, ogłoszenie wyników (na parkingu), wydanie nagród
Prosimy o wcześniejsze przybycie przed grą na miejsce zbiórki (parking). Dojazd może być utrudniony ze względu na trwające prace na przejeździe kolejowym. Możliwa konieczność objazdu przez Zielonkę.
Przed grą wszystkich uczestników czeka chronowanie, oznaczenie, wydanie ID (obowiązkowe) i odprawa w celu przypomnienia zasad scenariusza. Po odprawie organizatorzy zaprowadzą graczy do stref RESP które są miejscem startu.
Uwaga! Prosimy o przestrzeliwanie replik tylko na strzelnicy w okolicy chrono i przygotowanie jednego pustego magazynka w celu naładowania kulkami 0,20 do testu chrono (kulki na potrzeby chronowania dostarczy organizator).
PS.
Niektóre artefakty będą zawierały mały bonus w postaci, specjalnego ID. Szczęśliwy znalazca może takie ID wymienić po grze na mały upominek.

Operatorzy! Szybkimi krokami zbliża się nasze sobotnie spotkanie, co bardzo nas cieszy.

Poniżej zamieszczamy mapki dojazdu na parking w Mokrym Ługu.
Zwróćcie proszę uwagę na remont przejazdu przez torowisko, którego miejsce zostało oznaczone na pierwszej mapce. Jeżeli jedziecie od strony Warszawy, w tamtym miejscu przez tory nie przejedziecie.
Przygotowaliśmy dwie alternatywne drogi dojazdu:
Niebieska - dojazd przez Ząbki w 100% po nawierzchniach asfaltowych (w Ząbkach liczne progi zwalniające - uwaga!).
Zielona - jak wskazał jeden z Operatorów, możliwy jest dojazd przez teren Akademii Obrony Narodowej (przejeżdża się przez bramę), następnie przez torowisko i zaraz za nim gruntową drogą wzdłuż torów.
Z uwagi na długą listę zapisów na imprezę, mamy serdeczną prośbę o w miarę zwarte parkowanie samochodów na parkingu.
Parking niestrzeżony.


Operatorzy - krótko, ale treściwie:
1. w trosce o Waszą dobrą zabawę objęliśmy wszystkich uczestników imprezy ubezpieczeniem NNW. To nie znaczy, że macie szaleć! Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku...
2. podczas imprezy dopuszczalne jest stosowanie wyłącznie świec dymnych (naturalnie atestowanych, żadnych samoróbek!) - jakakolwiek inna pirotechnika jest zabroniona.
Operatorzy! Przedstawiamy mapę sobotniej imprezy. Jak widzicie, teren gry nie jest ograniczony jakimikolwiek granicami. Poza obszarem, na którym zaznaczone są na mapie obszary, niewiele (lub nic) będzie się działo - oczywiście miłośnicy głębokiego zwiadu mogą robić sobie wedle uznania długie spacery.


Legenda do mapy:
kolor niebieski - artefakty do pobrania
kolor zielony - strefy podjęcia artefaktów (tam trzeba zanieść zdobyte artefakty i ich bronić)
kolor pomarańczowy - obszar poszukiwań Oddziału Bravo.
Strefy RESP nie będą podane. Uczestnicy zostaną do nich doprowadzeni przez organizatorów.
Dodatkowo z przyczyn organizacyjnych informujemy, że prośby o zwrot wpłaconego wpisowego, które do nas dotrą na PW do 23:59 w czwartek 19.03.2015 rozpatrzymy pozytywnie. Po tym terminie nie przewidujemy zwrotów wpisowego. Prosimy zatem o szybki rachunek sumienia i weryfikację swoich sobotnich planów!
UPDATE OPISU IMPREZY: dodano:
Operatorzy Combat Camery! Będzie nam niezmiernie miło gościć Was na terenie prowadzonych działań podczas imprezy Złoto Saddama 2. Wasz udział w imprezie jest naturalnie bezpłatny, jednak prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad, które umożliwią i Wam i nam beztroską zabawę:
1. Ochrona oczu! - w trosce o Wasze bezpieczeństwo, od chwili opuszczenia parkingu korzystajcie z atestowanych okularów/gogli i nie zdejmujcie ich ani na chwilę. Oczy nie odrastają.
2. Kamizelka odblaskowa! - Bez tego bylibyście narażeni na obsypanie groszkiem. Po co? Prosimy, abyście od chwili opuszczenia parkingu mieli na sobie kamizelki odblaskowe.
3. Zachowanie dystansu do filmowanych/fotografowanych jednostek! - Ufamy, że wszyscy uczestnicy imprezy wykażą się wysoką kulturą i obejdzie się bez awantur, jednak mamy dla Was uprzejmą prośbę o pozostawanie w rozsądnej odległości od obserwowanych jednostek - szczególnie, gdy te są w natarciu lub obronie. Wy macie jaskrawe kamizelki, a oni starają się przypominać ściółkę leśną...

Dziękujemy za Wasz udział w imprezie i życząc samych udanych ujęć pozdrawiamy serdecznie!
