Czas Rozgrywki
OP. Foxtrot Charlie rozpoczyna się w nocy z piątku na sobotę 2/3 sierpnia o godzinie 24:00 i trwa do godziny 16:00 w niedzielę.
Rozgrywka będzie trwała 40 godzin i będzie wymagająca zarówno dla obrońców jak i atakujących
Informacje BlackGuardians (obrońcy)
Zadaniem obrońców jest utrzymanie punktów strategicznych oraz wpisy cogodzinowe na każdym z nich
Zadania losowe będą dawały możliwość zdobycia dodatkowych punktów
Gracze mogą wchodzić na teren i przygotowywać się do rozgrywki przed rozpoczęciem operacji.
Gracz który jest opłacony może wejść i wyjść na teren rozgrywki w każdym momencie, jeśli jednak gracz wyjdzie z terenu rozgrywki a potem wróci musi on odczekać pełną godzinę na respie.
Informacje TaskForce 346 (Atakujący)
Zadaniem Atakujących jest zdobycie i utrzymanie punktów strategicznych oraz wpisy co godzinowe na każdym z nich
Zadania losowe w trakcie rozgrywki będą dawały możliwość zdobycia dodatkowych punktów
Gracze mogą wchodzić na teren dopiero po godzinie 24:00 w piątek 2 Sierpnia
Gracz który jest opłacony może wejść i wyjść z terenu rozgrywki w każdym momencie
Punktacja Rozgrywki
Punkty liczą się za co godzinne wpisywanie się na kartkach które znajdują się na punktach strategicznych
Zabronione jest wpisywanie się na kartce w innej niż aktualna godzina rubryczce.
Punkty strategiczne -
Jedno z pomieszczeń fortu
Domek przed fortem oznaczony jako Ruiny S
Domek w północnej części oznaczony jako Ruiny N
Wąwozy odpowiednio NW / W / SW

Zadania losowe
Zadania losowe będą przekazywane do dowódców stron poprzez organizatora
Bezpieczeństwo rozgrywki
Wejścia na teren/miejsca niebezpieczne/pokoje wyłączone z rozgrywki
Będą oznaczone biało-czerwoną taśmą
Respawny-
Obrońcy -
Obrońcy będą mieli wydzielony respawn w jednym z pomieszczeń fortu. Obrońcy respią się co pełną godzinę ( 12:00/13:00/14:00 itd)
Atakujący -
Atakujący respią się co pełną godzinę ( 12:00/13:00/14:00 itd) w dowolnym miejscu poza terenem gry.
Medycy -
Medycy leczą poprzez 10 minutowe trzymanie obydwu dłoni na rannym
Medycy mogą uleczyć każdego gracza jeden raz na dane życie
Zasady walki w pobliżu oraz w budynkach - mniej niż 10 metrów
W budynkach i w promieniu 10 m używamy replik do 350 FPS na auto
Zabrania się strzelać przez otwory mniejsze niż głowa w hełmie (dziurki od klucza/Szpary)
Zasady FPS
CQB do 350FPS AUTO
Zielona do 450 AUTO
Zielona od 450 do 600 SEMI
Zabronione czynności
Zabrania się strzelać przez otwory mniejsze niż głowa w hełmie (dziurki od klucza/Szpary)
Zabrania się wchodzić na lub do obszarów oznaczonych biało-czerwoną taśmą
Ranni i Trupy -
Jako ranny oraz trup należy zakładać POMARAŃCZOWĄ kamizelkę odblaskową.
Limit miejsc 120 osób 60/60
W zależności od ilości chętnych limit może być zwiększony
Zapisy
https://docs.google.com/forms/d/1FSb693 ... k/viewform
Podgląd listy
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... 3S3c#gid=1
Poszukiwani chętni na Dowódców stron, zgłoszenia na PW
_________________________________________________________________________________
Ja jako organizator będę dostępny na miejscu rozgrywki już w piątek od godziny 17:00
Można mnie wtedy znaleść na terenie bądź przy głównym wejściu
Można wtedy się zameldować, uiścić opłatę oraz dostać oznaczenie strony
Jeśli ktoś będzie chciał dołączyć w trakcie rozgrywki to proszony jest o wywołanie mnie na kanale 1 PMR lub zadzwonić abym mógł przyjść i wykonać czynności związane z zarejestrowaniem gracza.
Koszt
10zł płatne przelewem na konto
25 2490 0005 0000 4000 9369 7420
Kamil Gajewski
lub 10 zł płatne na miejscu u organizatora.