TOUR DE MOKRY ŁUG 3
Data: 17 lutego (niedziela)
Miejsce: Mokry Ług - http://maps.google.com/maps/ms?hl=pl&pt ... b&t=h&z=15
Wpisowe:
3zł – dla wpisanych, którzy przyjdą na czas (taśmy, mapy, pirotechnika)
6zł – dla niezapisanych i spóźnialskich (rejestrujących się po 10:30)
Rozkład godzin:
08:30 – rozpoczęcie rejestracji
10:00 – zakończenie rejestracji i udanie się na zbiórkę w punkcie START
10:30 - rozpoczęcie strzelania
15:30 - przewidywany koniec imprezy
PLAN IMPREZY
http://c.wrzuta.pl/wi2338/542198c40020240851114181/ml1
Rozkład godzin:
10:30-11:30 - zdobywanie punktów grupy A (A4-A0)
11:30-11:50 - przerwa
11:50-12:50 - zdobywanie punktów grupy B
12:50-13:10 - przerwa
13:10-14:10 - zdobywanie punktów grypu C
14:10-14:30 - przerwa
14:30-15:30 - zdobywanie punktów grupy D
Każde zdobywanie punktów przez godzinę to jedna runda. Jeżeli w ciągu godziny atakujący zdobędą ostatnie punkty w rundzie, tj. punkty 0, wygrywają rundę. Jeśli nie zdążą, rundę wygrywają obrońcy. Zdobycie każdego punktu będzie oznaczane odpaleniem granatu dymnego. Nie można zdobyć kolejnego punktu, jeżeli wcześniejszy nie będzie odpalony. Jako umocnień można używać plecaków oraz pałatek, gdy są one narzucone np. na gałęzie. Nie, założenie pałatki na siebie się nie liczy.
Podział taśmowy: zielona – atakujący, brązowa – obrońcy.
Telefon do Bernarda: 694 390 821
Moc replik:
- Nie ma BANG BANG - w przypadku małej odległości tylko broń boczna albo knife kill (dotknięcie ręką). Nie masz boczniaka? To się pilnuj kogoś kto ma. Boisz się o zęby? Noś maskę.
- max 464fps/full auto
- Zdrowy rozsądek: max 614fps/single (obowiązkowy boczniak)
- repliki mocniejsze niż 614fps nie mogą brać udziału w rozgrywce. Limit tolerancji: 5 fps i ani sztuki więcej
- Brak ograniczeń magazynkowych.
PIROTECHNIKA na petardach innych niż K203 i K204 wymaga akceptacji od organizatorów – należy przygotować jedną sztukę do testu.
Opatrywanie
- Każdy gracz może być podniesiony raz. Drugie trafienie - marsz na respa, ALE
Balistyka: hełmy lub kamizelki z płytami prawdziwymi bądź ich wagowymi odpowiednikami pozwalają na bycie podniesionym jeden raz więcej. Hełm i kamizelka nie sumują się, czyli nie pozwalają opatrywać trzeci raz. Wystarczy jeden z powyższych elementów, by móc grać z jednym dodatkowym podniesieniem.
- Można dobijać poprzez knifekill - dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.
Medykami będą osoby, którym zepsuły się repliki, a które nie chcą jeszcze iść do domu. „Opatrywanie” rannego odbywa się poprzez położenie rąk na klatce piersiowej i odczekanie 20 sekund. Ranni mogą być transportowani do medyków, lecz nie metodą „biegania za rączkę”.
FRIENDLY FIRE nie jest friendly – dostanie od swoich też się liczy jako trafienie. Medycy będą oznaczeni dodatkową taśmą.
RESPY: Respem dla atakujących jest ostatni zdobyty punkt. Respem dla obrońców jest drugi najbliższy niezdobyty punkt - obie strony czekają na respie 5 minut.
Przykład: jeżeli atakujący zdobyli A4, to mogą się na nim respić. Obrońcy wtedy bronią A3, a mogą się respić na A2. Tylko zdobycie punktu zero oznacza przerwę w rozgrywce. W przypadku zdobycia punktu żółtego (np. A3, A2) nie ma przerwy, tylko informacja na radiu o zmianie respa.
Kanały PMR:
1 - obrońcy
2 - atakujący
3 - kontakt do orga
Nie ma wchodzenia na kanały drugiej strony i podsłuchiwania
Na miejscu wstępnie zapowiedział się PX Militaria, więc kulki, gaz i kamizelki będą do zanabycia

POMARAŃCZOWE KAMIZELKI ODBLASKOWE pozostają jedynym obowiązującym oznaczeniem trupa na tej i następnych imprezach tego typu.
Fotografów obowiązują kamizelki zielonożółte lub niebieskie.
Osoby trzecie (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren działań pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu. Powinny też mieć cały czas na głowach czerwony znacznik lub założone kamizelki odblaskowe.
Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody zdrowotne lub materialne, jakie mogą ponieść uczestnicy. Każdy uczestnik biorąc udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
Każdy niepełnoletni i pełnoletni uczestnik powinien przy rejestracji posiadać dowód osobisty lub legitymacje szkolną oraz podpisany wzór zgody rodzica – bez tego niepełnoletni nie zostaną wpuszczeni.
Każdy uczestnik wyraża zgodę na upublicznianie swoich zdjęć na forum w celu zwalczania oszustw w czasie rozgrywki.
Zwalczanie terminatorki
W ramach walki z terminatorstwem na3Tour de Mokry Ług 2 zostanie zastosowany system z Tour de Mokry Ług 2. Rozumiem, że nie zawsze zdąży się dobiec do gościa, którego podejrzewamy o termoskę. Nie zawsze człowiek chce sobie psuć imprezę awanturami z innymi graczami. Poza tym czasami nie macie stuprocentowej pewności, czy ktoś przytermosował. Dlatego zbieram zgłoszenia na podstawie zdjęcia. Jeżeli macie chociaż podejrzenie, że ktoś termosuje, wskażcie mi go w PW na zdjęciu (nick byłby pomocny, ale niekonieczny) nawet jeśli nie macie pewności, że to on. Jeżeli się mylicie, to na takie pojedyncze zgłoszenie nie zwrócę uwagi. Jeżeli natomiast na daną osobę będą przychodzić większe ilości zgłoszeń, postaram się, o bana dla takiej osoby, a już na pewno o jej nieobecność na strzelankach przeze mnie organizowanych. Przewinienia będą stopniowane:
- podejrzenie o terminatorstwo III-go stopnia: (wiem, że był w moim zasięgu, znam osiągi mojej repliki, ale nie widziałem na własne oczy trafiających go kulek)
- podejrzenie o terminatorstwo II-go stopnia (widziałem, jak kulka go trafia, ale z jego strony nie było żadnej reakcji)
- podejrzenie o terminatorstwo I-go stopnia (widziałem, jak trafia go kulka i jego reakcję na trafienie niebędącą przyznaniem się - ucieczkę, rozglądanie się, schowanie się itp.)
W zależności od ciężaru przewiny będzie potrzebna mniejsza ilość zgłoszeń. Na razie nie podaję konkretnej ilości zgłoszeń dla każdego przewinienia. Zasada ta będzie stosowana na wszystkich imprezach przeze mnie organizowanych.