
ZASADY GRY
by Grzybu & Schwarz
Koszt: 30zł.
Start: 10:00
ZAPISY<--wypełnij formularz, dane do przelewu w nagłówku
LISTA<---kliknij tutaj
Podział mundurowy – mundury dowolne, na miejscu wydane będą odpowiednie opaski na ramię (nie ma co się obawiać że będą zdradzały pozycję).
W grze udział biorą trzy strony:
BEAR – opaski brązowe,
SNAKE – opaski zielone,
PUMA – opaski czarne,
które kolejno bronią pojedynczo określonego punktu oporu.
Strona broniąca ma 2 respy, pozostałe strony atakujące bez limitu. Po zdobyciu punktu oporu, strona broniąca przechodzi w następnej fazie do ataku, zmieniając się rolą z jedną ze stron atakujących.
Na terenie są 3 punkty oporu, każda ze stron musi kolejno bronić jednego z nich. Przydział punktów oporu dla stron za pomocą losowania na odprawie.
OPASKI:
Każdej ze stron będą przysługiwały:
1x LT
3x SGT
5x MED.
opaska CPL dla dowódców teamów liczniejszych niż 4 osoby (o ile nie otrzymają innej)
opaska PFC dla pozostałych graczy
Moc replik:
- Bang Bang - nie działa, w przypadku małej odległości tylko broń boczna albo knife kill. Nie masz boczniaka? To się pilnuj kogoś kto ma. Boisz się o zęby? Noś maskę.
- CQB (wewnątrz fortów):max 350fps/single
- Poza fortami, z fortów i do fortów: max 450fps/full auto
- Zdrowy rozsądek: max 600fps/single (obowiązkowy boczniak)
Repliki mocniejsze niż 600fps nie mogą brać udziału w rozgrywce. Limit tolerancji: 10 fps i ani sztuki więcej
- Brak ograniczeń magazynkowych.
- Nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie.
Pirotechnika:
- Wszelkie produkty dostępne w sklepach i będące w powszechnym użyciu.
- Samoróbki po obowiązkowym wcześniejszym okazaniu organizatorowi.
Trafienia:
- Każdy gracz może posiadać JEDEN bandaż. (wyjątek - patrz Balistyka)
- Jeżeli po trafieniu bandażuje się sam, musi w miejscu opatrywania odczekać 5 minut, dozwolone tylko odczołganie w celu zejścia z linii strzału, nie dalej niż 2 długości ciała.
- Jeżeli ranę opatruje medyk, powrót do walki jest natychmiastowy.
- Po wykorzystaniu bandaży marsz na respa.
- Jeśli gracz zostanie trafiony w czasie opatrywania, bądź po samodzielnym opatrzeniu podczas oczekiwania określonego czasu – marsz na respa.
- Można dobijać poprzez dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.
Balistyka:
hełmy (prawdziwe bądź ich wagowe odpowiedniki) lub kamizelki z płytami (prawdziwymi bądź ich wagowymi odpowiednikami) pozwalają na posiadanie jednego bandaża więcej. Hełm i kamizelka nie sumują się, czyli nie pozwalają posiadać dwóch dodatkowych bandaży. Wystarczy jeden z powyższych elementów, by móc grać z dodatkowym bandażem.
Respy:
wypuszczanie graczy z respa wedle woli dowódcy strony.
Niszczenie pojazdów:
Kolorowa świeca dymna rzucona przed maskę, bądź trafienie markerem paintballowym w przednią szybę lub wizjer kierowcy odsyła pojazd do bazy. Desant ma 30 sekund na opuszczenie pojazdu – po tym czasie wszyscy wewnątrz muszą oznaczyć się jako trupy – dopilnowanie tego jest OBOWIĄZKIEM kierowcy. Nie wolno blokować pojazdów rzucając przeszkody pod koła (kłody, gałęzie, worki) i KATEGORYCZNIE nie wolno blokować drogi pojazdom własnym ciałem. Kierowcy pojazdów pancernych są również organizatorami. Kierowcy pozostałych pojazdów mają się stosować zasadą fair play.
Ukryci organizatorzy
W grze wezmą udział osoby posiadające legitymację organizatora, jednak grające na zwykłych zasadach wśród was. W przypadku zauważenia nieprawidłowości mają prawo do natychmiastowego odesłania na resp lub usunięcia osoby z gry.
ZAPISY WKRÓTCE.
P.S.
Zasady gry są w zasadzie identyczne jak za każdym razem na poligonie CRM, jednak warto zwrócić uwagę na sprecyzowane zasady zachowania rannego oraz uściślone zasady nieszczenia pojazdów i desantu.