LARP z elementami ASG
09:00 30.06.2012 - 14:00 01.07.2012 / Sarni Stok / 35PLN/os










Kolumbia - kraj, którego ponad 10 procent dochodu narodowego pochodzi z produkcji narkotyków, głównie kokainy. To właśnie tu, na zachodzie Kolumbii nieopodal miasta Medellin umiejscowiony jest główny trakt, którym liście koki są transportowane z plantacji położonych wysoko w górach do umiejscowionych niżej, doskonale zamaskowanych fabryczek. Te natomiast ekstrahują produkt, gotowy do przemytu do Stanów Zjednoczonych. Przemytem zajmuje się wyspecjalizowana w tym procederze szajka przemytników wywodzących się z byłych partyzantów i żołnierzy.
Po ubiegłorocznych krwawych walkach pomiędzy największymi kartelami de Medellin i de Calli nastąpiło tymczasowe zawieszenie broni, podczas którego oba kartele rosną powoli w siłę, zdobywając nowych żołnierzy, rozbudowując fabryki i przygotowując się do wznowienia transportów. W tym samym czasie siatka przemytników - największych odbiorców narkotyków, założyła obóz w samym sercu terenów zajętych przez oba największe kartele - ma to ułatwić bezpieczny transport narkotyków z fabryk, gdy większość dotychczasowych szlaków przemytu została zidentyfikowana i jest silnie patrolowana przez oddziały DEA. Czy nowy obóz pozostanie przez nich niezauważony? Czy zawieszenie broni pomiędzy kartelami jest możliwe po wznowieniu produkcji i dostaw? To wszystko już w najbliższej edycji Insertion Point, przemianowanej na Cartel Wars
Część LARPowa i jak to wszystko wygrać?
Nadrzędnym celem karteli jest jak największa akumulacja środków finansowych. Te można zdobywać transportując narkotyki do obozu przemytników, gdzie mogą być sprzedane. Za większe transporty można negocjować cenę.
Walutą jest dolar amerykański występujący w 3 nominałach 100$, 20$ i 5$. Setki i dwudziestki będą służyły do handlu, gdy piątki do zakupów w barze.
Zdobywać pieniądze można także wykonując zadania zlecone przez przemytników - o te należy pytać w ich obozie. Niektóre z zadań będą warte małe sumy pieniędzy, lecz niektóre będą warte dziesiątki tysięcy dolarów, co może znacząco przechylać szalę zwycięstwa.
Prawdopodobne jest także przypadkowe znalezienie artefaktów na terenie gry - będą one mogły być sprzedane w obozie przemytników. Dozwolony jest także handel pomiędzy kartelami (!) a nawet z DEA (!!!!)
Pieniądze będzie można także inwestować - co może się opłacić w dalszym etapie gry. Inwestycje będą mogły być przeznaczone na zakupy w obozie przemytników, lub ich usługi, np.
Plotki - różne mniej lub bardziej prawdziwe informacje. Za rozsądną cenę będzie można dostać informację o lokalizacji jakiegoś przedmiotu, o przeciwnej grupie, drobnego questa. A może by tak przekonać przemytników, by kolejna plotka sprzedana przeciwnikowi nieco rozmijała się z prawdą?
Eskorta - będzie można wynająć na ustalony czas oddział przemytnikóww dowolnym celu - wspomożenia ataku, ochrony transportu narkotyków, obrony bazy. Po ustalonym czasie oddział powróci do ich macierzystego obozu - można będzie także za odpowiednią stawkę przedłużyć świadczone przez nich usługi. Oddział przemytników będą obowiązywały inne zasady dotyczące leczenia i będą oni lepiej wyposażeni, tak więc mogą być oni bardzo cennym nabytkiem, nawet na krótki okres czasu
Dywersja - za stosowną opłatą będzie można umieścić szpiega/dywersanta w szeregach przeciwnika. O szczegóły pytać samych przemytników...
Apteczki - za niemałe pieniądze będzie można wykupić zestawy chirurgiczne i nieco tańsze zestawy farmaceutyków (w postaci kart). Te jednorazowego użytku artefakty będą modyfikowały zasady respawnów - skracając je lub nawet eliminując. Szczegóły będą opisane na każdej karcie
Przezrocza - te nakładane na mapy folie będą zawierały wiele cennych informacji. Nie będą jednak należały do najtańszych
Chemik - wynajęcie chemika na dwie godziny potroi produkcję narkotyków w bazie. Niestety jeśli zostanie zabity, to będzie trzeba pożegnać się z depozytem za jego wynajęcie
Amunicja - nie ma czym załadować magazynka? W obozie przemytników, wciąż mających kontakty w wojsku, amunicji ci pod dostatkiem... nie za darmo oczywiście.
Bar - 5$ i kiełbaska z grilla postawi na nogi zmęczonego najemnika. Jeśli na ruszcie będzie miejsce, to zawsze można wrzucić też coś swojego
Kartele
Głównym zadaniem karteli jest transport narkotyków z fabryk (ich baz) do obozu przemytników i ich sprzedaż. Wygrywa ten kartel, który przedstawi największą ilość gotówki po zakończeniu rozgrywki.
Obowiązkowa stylizacja
- Brak wszelkiej optyki (poza replikami snajperskim bolt-action)
- Brak zestawów słuchawkowych do urządzeń komunikacyjnych (PMR/Navcomm/Komórki etc...)
- Maksymalnie 1 magazynek HiCap lub 2 magazynki MidCap lub 3 magazynki Lo/RealCap
- Brak kamizelek taktycznych - mogą być szelki, pasy etc. Od biedy coś klasy LBV, ale tylko w ramach wyjątku
- Brak bluz mundurowych - może być zielona (lub w jakimkolwiek innym kolorze) koszulka, koszula w kratę, bluza - ważne by góra nie była bluzą mundurową, szczególnie w kamuflażu. Wyjątkiem mogą być np bluzy z urwanymi rękawami, podstylizowane na "wiekowe"
Kartele - Zasady, zadanie etc.
Kartele - Formularz zgłoszeniowy
Przemytnicy
Zadaniem przemytników jest oprawa LARP'owa, dystrybucja questów, etc.
Przemytnicy - Zasady, zadanie etc.
O zgłoszenia proszę tylko wybrane osoby, które zostały zaproszone do przemytników w ostatnim czasie poprzez PW
DEA
Głównym zadaniem DEA jest zbrojne balansowanie rozgrywki
DEA - Zasady, zadanie etc.
LARP z elementami ASG.
O zgłoszenia proszę jedynie osoby, z którymi osobiście miałem okazję kooperować w tego typu rozgrywkach.
Ogólne zasady dotyczące rozgrywki można znaleźć TUTAJ
Wszelkie zasady nie sprecyzowane powyżej regulowane są przez zasady ASG Bielsko
Regulamin asgbielsko: http://asgbielsko.lenart.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=2861
FAQ: http://asgbielsko.lenart.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1384
Regulamin działu spotkania: http://asgbielsko.lenart.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1033#
Uczestnictwo w spotkaniu jest jednoznaczne z zaznajomieniem się z tymi zasadami oraz ich akceptacją.
Dyskusja i bliższe informacje na http://asgbielsko.lenart.pl/forum/viewtopic.php?f=5& t=5194