
„Ostatni dzień 1994-go roku w Groznym. Właśnie skończyło się bombardowanie rosyjskiego lotnictwa. Do płonącego miasta wkraczają kolumny pancerne...”
ZAPISY<---kliknij tutaj
Podgląd listy
Miejsce: Wola Wodyńska, poligon CRM
Data: 21.07.2012
Koszt: 20zł (płatne na miejscu)
Podział stron:
131. Majkopska Brygada Zmechanizowana: mundury rosyjskie i RS, hełmy obowiązkowe!
Bojownicy Asłana Maschadowa: mundury amerykańskie z naciskiem na stylizację (arafatki, galabije, etc…), zakaz noszenia hełmów!
Postacie specjalne:
- płk. Sawin
- Asłan Maschadow
Pojazdy pancerne biorące udział w grze: SKOT, BWP-1,
Odprawa: 10:00
Godzina rozpoczęcia gry: 10:30
ZASADY:
- Moc replik: CQB (wewnątrz fortów) < 350fps, full auto <450fps, zdrowy rozsądek na singlu <600fps. Mocniejszym sprzętom dziękujemy. Brak ograniczeń magazynkowych. Wewnątrz fortów walka na singlu, z wnętrza fortów poza nie, tak jak i w ich kierunku wolno strzelać na auto.
- Trafienia: każdy gracz może posiadać dwa bandaże. Jeżeli po trafieniu bandażuje się sam, musi w miejscu opatrywania odczekać 5 minut, dozwolone tylko odczołganie w celu zejścia z linii strzału, nie dalej niż 2 długości ciała. Jeżeli ranę opatruje medyk, powrót do walki jest natychmiastowy. Po wykorzystaniu bandaży marsz na respa. Jeśli gracz zostanie po samodzielnym opatrzeniu ponownie trafiony podczas oczekiwania określonego czasu – maszeruje na respa. Można dobijać poprzez dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.
- Balistyka: hełmy (prawdziwe bądź ich wagowe odpowiedniki) lub kamizelki z płytami (prawdziwymi bądź ich wagowymi odpowiednikami) pozwalają na posiadanie jednego bandaża więcej. Hełm plus kamizelka nie sumują się, czyli nie pozwalają posiadać dwóch dodatkowych bandaży. Wystarczy jeden z powyższych elementów, by móc grać z dodatkowym bandażem.
- Respy: w fortach, wypuszczanie graczy z respa wedle woli dowódcy strony.
- Niszczenie pojazdów: trafienie w wizjery kierowcy za pomocą markera paintballowego, bądź rzucenie bezpośrednio przed pojazd kolorowej świecy dymnej (kolor dowolny, prócz białego). Trafienie pojazdu eliminuje go oraz jego uzbrojenie. Żyjąca część desantu musi pojazd opuścić. Kierowcy pojazdów pancernych są również orgami, więc kwasów nie będzie (na CNN, RA i UFO dobrze to wychodziło), kierowcy pozostałych pojazdów mają się stosować zasadą fair play.
- W przypadku szturmu na fort, organizatorzy wyznaczą dla strony przegrywającej tymczasowy resp w odległości nie większej niż 100 metrów, umożliwiając w ten sposób kontratakowanie.
- Ukryci organizatorzy: w grze wezmą udział osoby posiadające legitymację organizatora, jednak grające na zwykłych zasadach wśród was. W przypadku zauważenia nieprawidłowości mają prawo do usunięcia osoby z gry.
CEL GRY:
Celem gry jest zajęcie Groznego przez wojska Federacji Rosyjskiej. Zwycięstwo mogą również osiągnąć zabijając dowódcę czeczeńskiego – Asłana Maschadowa. Strona czeczeńska musi utrzymać miasto za wszelką cenę, chroniąc swojego dowódcę. Zabicie dowódcy rosyjskiej brygady płk. Sawina wprowadza po stronie rosyjskiej respy co 15 minut.
Grę kończymy punkt 15:00.
MAPY:
Mapa z białą siatką
Mapa z czarną siatką