przez Schwarz » 22 paź 2010, o 16:55
New Hope - jest N2, jest nadzieja
Jest źle i będzie gorzej.
Ci źli na północy nie lubią tych dobrych na południu. Żeby pokazać im jak bardzo ich nie lubią wezwali diabły, czetry diabły a dokładnie artylerię El-Diabeł!
Ci dobrzy sie nie dadzą, mają fabrykę broni chemicznej Bajerfull. Żeby pokazać jacy są dobrzy zrobili na tych złych gaz - Szatanix 2000. To jest bardzo dobry gaz!
Strony:
ŹLI - mundury wszystkie prócz US
DOBRZY - wszystkie mundury US
Zadania:
ŹLI - Zdobyć fabrykę Bajerfull, poprzez odpalenie wewnątrz świecy dymnej. Po zdobyciu Bajerfulla przechwycić ukryte w nim pojemniki z Szatanixem 2000 i podrzucenie ich do bazy DOBRYCH. Nie dopuścić do zniszczenia El-Diabłów. Bronić swoją bazę!
DOBRZY - Zniszczyć wszystkie El-Diabły poprzez ich zniszczenie ładunkiem wybuchowym. Po zniszczeniu El-Diabłów podrzucić będące przy nich pociski Ka-Bum do bazy ZŁYCH. Nie dopuścić do zniszczenia fabryki Bajerfull. Bronić swoją bazę!
Respy:
ŹLI - tył Guantanamo, opuszczanie respa co 10 minut od pełnej godziny.
DOBRZY - tył warriorówki, opuszczanie respa co 10 minut od pełnej godziny.
Lokalizację Bajerfulla i El-Diabłów poznacie na odprawie. Dowódca DOBRYCH i herszt ZŁYCH otrzymają mapy i po udaniu się na respa z odprawy, znajdą na nim Ściśle Ścisłą Tajną Folię, którą będzie należało przyłożyć do równie Ściśle Ścisłej Tajnej Mapy.
Obowiązują zasady otwartych strzelanek mazowieckich. Piro dozwolone. Prosimy zabrać ze sobą czerwone szmatki, lub jeśli nie, to prosimy nie narzekać że będzie się strzelało do trupków. Nie ma bangowania.
Amunicję Ka-Bum mogą przenosić jedynie DOBRZY, ŹLI nie mogą jej przejąć!
Szatanixa 2000 mogą przenosić tylko ŹLI, DOBRZY nie mogą jej przejąć!
Strony mogą jedynie bronić artefaktów, bez możliwości ich ukrycia bądź oddalenia od swoich baz.
Ładunki wybuchowe do zniszczenia El-Diabłów zapewnią organizatorzy. Proszę sie nie bać, to nie będą UrwiŁapki!
Zbiórka i króciutka odprawa: 9:45
Start zadymy: jak dylko dobiegniecie po odprawie na respy.
Proszę o dopisywanie się do listy chętnych. Dzięki orientacyjnej liczbie uczestników będziemy wcześniej wiedzieli jak rozmieścić elementy gry w terenie.
DOBRZY:
1.
2.
3.
ŹLI:
1.
2.
3.
