Mogę mieć zapasowe okulary BHP.
Zachęcam jeszcze raz przeczytać opis i zapoznać się z mapką. Żeby wyeliminować część pytań i uniknąć straty czasu. Będę jutro miał do rozdania 8 szt map.
Opis nie jest sztywny. Szczegóły ustalimy na miejscu.
Gramy o trzy znaczniki 1, 2 i 3 (patrz mapę). Po odprawie, która odbędzie się ok. 9.45 przy wejściu do bunkra (obok Sierra Bunkero, tak, tak ten samy) razem z Habibem rozmieszczę w terenie znaczniki 1, 2 i 3. Będą to trzy kolorowe flagi. Uczestnicy nie będą znali ich dokładnej lokalizacji a jedynie orientacyjną.
Należy utrzymać jak najwięcej znaczników przed zakończeniem gry.
Każda drużyna wyznacza sobie dowódcę i medyka.
Ubicie dowódcy drużyny powoduje zejście na respa całej drużyny i naliczenie jednego punktu karnego.
(Dowódca zakłada czerwoną szmatę i krzyczy nazwę swojej drużyny np. "Alpha na resp!", ma dopilnować żeby wszyscy zeszli i ma pamiętać ile ma punktów karnych jego drużyna).
Wygrywa strona (RS lub US), która na koniec będzie utrzymywała więcej znaczników i miała mniej punktów karnych, w sumie ze wszystkich drużyn danej strony, czyli dobrze będzie jak drużyny będą ze sobą współpracować.
Dostałeś...
- wyciągasz czerwoną szmatę, krzyczysz dostałem
- kładziesz się lub siadasz na ziemi
- wzywasz SWOJEGO medyka, np "Czajniki medyyyk!" :)
- jeżeli medyka nie ma przez 5 minut, schodzisz na respa
Medyk:
- może uleczyć tylko raz, przy drugim trafieniu delikwent schodzi na respa (dotyczy także dowódcy)
- medyk nie może leczyć się sam (bo to kiepski medyk ;)), dostaje i od razu schodzi na respa
- uleczenie: medyk zostaje przy trafionym 30 sek., nie może wtedy strzelać
TEREN
Gramy na terenie gdzie odbył się Hurtgen.
RESPY
US przy płocie z ABW (patrz mapę)
RS tam gdzie był sztab Niemców (patrz mapę)
Nie ograniczamy terenu ale też nie wychodźcie gdzieś w cholerę za Świder ;)
Częstotliwość respów ustalimy na miejscu wedle frekwencji.
Start 10:00, koniec 13:30 (czy jak tam wolicie)
Organizacja: Habib i Goorock
