Czekają Was trudne do wykonania zadania i misje bojowe - utrzymywanie punktów kontrolnych, zdobywanie umocnień przeciwnika, zadania wywiadowcze i szpiegowskie, rozpoznanie i daleki zwiad a także elementy LARP. Zadania będą przekazywane o konkretnych godzinach w formie kopert z tajnymi informacjami, zadania dodatkowe będą przekazywać NPC lub będzie można uzyskać o nich informacje podczas gry.
W dodatku w tym roku nie pomoże Wam zaawansowana technika – będziecie zdani tylko na siebie (szczegóły poniżej).
Podobnie jak w zeszłym roku zetrą się ze sobą w miarę symetrycznym konflikcie siły Nazewu i Bałucji. Jako, że zeszłoroczna impreza skończyła się remisem, w tym roku mamy nadzieję na wyłonienie zdecydowanego zwycięzcy

Kiedy?
26-28 MAJA 2017 (satrt ok. 1500 w piątek, zakończenie 1200 w niedzielę)
Gdzie?
Planujemy grę w okolicach Kosowej Nidy (woj. pomorskie)
https://www.google.pl/maps/@53.7236812, ... a=!3m1!1e3
Nauczeni jednak zeszłorocznym dośiwadczeniem (w tym roku dostaliśmy informacje od nadleśnictwa w Kosowej Nidzie, że las może być zamknięty ze względu na opryski) w rezerwie mamy teren w okolicach Drwęcka (okolice Olsztynka):
https://goo.gl/maps/dEMPoVHYdoG2
Pracujemy nad jeszcze jedną alternatywą.
Teren ostatecznie potwierdzimy w maju.
Jak się można zapisać?
Zapisy: https://goo.gl/forms/L6Kc6YSeiIj53Zmw2
Podgląd zapisów: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Zapisy trwają do 30 kwietnia
Limit osób: 200
Minimalna liczba osób, żeby odbyła się gra: 100
Zdjęcia z poprzedniej edycji:
https://drive.google.com/drive/u/0/fold ... G02TXJWWTg
Unplugged
W tym roku gramy w konwencji unplugged, czyli nie grają GSM, noktowizory, termowizory, drony, samochody, lokalizatory GPS i tym podobne wynalazki. Dopuszczalne są GPSy (także telefony w trybie GPS – dzwonienie czy inne usługi z netu niedozwolone), latarki i radia.
Nie grają także samochody, co więcej nie wolno samochodem wjechać na teren gry – wszystkie rzeczy do HQ trzeba zanieść na plecach (możę być 2-3km do przejścia). Wyjątek: każda strona może wpuścić 1 uzgodniony z organizatorem samochód (ale nie TIR-a

Ile to będzie kosztowało?
Wpisowe wynosi 100 zł i pokrywa:
- koszty przygotowania scenariusza i zadań, terenu gry, map i wyposażenia uczestnika.
- ubezpieczenie NNW
- identyfikator
- odznakę potwierdzającą udział w manewrach
Dane do przelewu prześlemy Wam bezpośrednio po zakończeniu zapisów – termin płatności do 7 maja
UWAGA! Osoby, które zgłoszą się do dowodzenia daną stroną (max. 3 na stronę) zostaną zwolnione z opłaty.
Zasady gry
W tym roku postanowiliśm nieco odejść od formy milsimu na rzecz większej dynamiki gry:
1. Uproszczone zasady trafień - pierwsze trafienie w kończyny – ranny, 2 - trafienie lub trafienie w inną część ciałą eliminacja.
2. Ranny po trafieniu może opatrzyć się sam jeśli ma bandaż. Po zabandażowaniu można od razu grać dalej. Jeśli nie ma to może maksymalnie przez 10 minut siedzieć w miejscu trafienia i czekać na pomoc. Ranny nie może brać udziału w walce do czasu opatrzenia i jeżeli wróg podejdzie na odległość kilku metrów jest automatycznie wzięty do niewoli (o ile w pobliżu oczywiście nie ma przyjaznych graczy – obowiązuje zdrowy rozsądek).
3. Osłony balistyczne nie grają.
4. Wyeliminowani gracze oznaczają się kamizelkę/pulsującycm czerwonym światłem i udają do HQ, gdzie muszą spędzić minimum godzinę liczoną od momentu wejścia do HQ zanim będą mogli wrócić do gry. Organizator nie zapewnia bazy noclegowej – nocujemy w namiotach lub według własnego pomysłu (hamaki/pod gołym niebem/nie śpimy przez 48h – niepotrzebne skreślić)
5. Każde ze stron ma wyznaczone przez organizatora HQ, które jest terenem off-game (ale wydzielonym tylko kolorową taśmą).
6. Obie strony startują z tego samego parkingu gdzie trzeba zostawić samochód (do którego nie wolno wracać w trakcie trwania rozgrywki).
7. Na całym terenie gry (łącznie z HQ) obowiązuje nakaz noszenia osłony oczu.
8. Mundury dowolne – każda ze stron ewentualną unifikacje lub jej brak ustala we własnym zakresie.
Dodatkowe informacje:
Zadania, regulamin szczegółowy, mapy itp. dodamy w terminie późniejszym.