Gra symulacyjna

Witajcie!
Jestem zmęczony milsimami, w których jedna strona siedzi na dupie 12h a druga łazi po lesie te 12h i na końcu następuje jedna rozpierducha.
Przedstawiam nowe podejście: działanie w mniejszych oddziałach wielkości teamu lub dwóch i wykonywanie pojedynczych zadań w skali drużyny piechoty. Nacisk stawiamy na zachowanie zdolności bojowej oddziału w poprzez cały milsim, a nie wykonanie pojedynczego zadania za wszelką cenę, co bardzo często prowadzi to całkowitej eliminacji jednej ze stron. Zadania realizowane przez poszczególne drużyny mają wpływ na wydarzenia milsima (np. wysadzonym mostem nie da się przejść).
Nowa formuła:
Działania w mniejszych samodzielnych grupach wyruszających na zadanie i powracających (lub nie jak jest daleki zwiad) po jego wykonaniu do bazy/swoich plecaków/miejsca zaopatrzenia.
Przed oddziałem zostaje postawiona po kolei seria zróżnicowanych zadań, wymagająca wielu umiejętności.
Wykonanie zadania przez jedną drużynę skutkuje wpływem na pozostałe zarówno po naszej jak i wrogiej stronie.
Grupy rotują się podczas wykonywania zadań, zmieniają się drużyny z którymi współpracują - czyli jeśli dostajesz pilnowanie mostu to w określonym czasie. Jeśli nic sie nie stanie to przychodzą zmiennicy, a my wracamy/idziemy na następne zadanie - np przechwycenie łącznika.
Gra ma charakter symulacyjny zatem obecni gracze w terenie są jedynie częścią sił. Stąd przykładowa informacja o zniszczonym moście dociera do przeciwnika nie kiedy dojdzie tam jego team w realu ale może trafić wcześniej od „cywili” czy innych „wirtualnych jednostek” (np. lotnictwa). Z drugiej strony owocuje to fałszywymi informacjami (pomyłki, panika, przejaskrawianie – przykład – most może zostać wysadzony i taka informacja trafi do dowództwa ale nadal da się nim przejść na piechotę, bo nie całkiem został zniszczony). Kontrolę nad tym trzyma organizator i sprawuje ją w duchu symulacji.
Planuję taką grę 31.08-01.09 24h działań. Podejrzewam że coś się może wydarzyć 1 września o 04:45....
viewtopic.php?f=25&t=9587
Przykładowy opis zadań jakie wykonują drużyny w czasie takiej symulacji:
http://www.bearsoldiers.pl/index.php/mi ... e-20130629
Jestem zmęczony milsimami, w których jedna strona siedzi na dupie 12h a druga łazi po lesie te 12h i na końcu następuje jedna rozpierducha.
Przedstawiam nowe podejście: działanie w mniejszych oddziałach wielkości teamu lub dwóch i wykonywanie pojedynczych zadań w skali drużyny piechoty. Nacisk stawiamy na zachowanie zdolności bojowej oddziału w poprzez cały milsim, a nie wykonanie pojedynczego zadania za wszelką cenę, co bardzo często prowadzi to całkowitej eliminacji jednej ze stron. Zadania realizowane przez poszczególne drużyny mają wpływ na wydarzenia milsima (np. wysadzonym mostem nie da się przejść).
Nowa formuła:
Działania w mniejszych samodzielnych grupach wyruszających na zadanie i powracających (lub nie jak jest daleki zwiad) po jego wykonaniu do bazy/swoich plecaków/miejsca zaopatrzenia.
Przed oddziałem zostaje postawiona po kolei seria zróżnicowanych zadań, wymagająca wielu umiejętności.
Wykonanie zadania przez jedną drużynę skutkuje wpływem na pozostałe zarówno po naszej jak i wrogiej stronie.
Grupy rotują się podczas wykonywania zadań, zmieniają się drużyny z którymi współpracują - czyli jeśli dostajesz pilnowanie mostu to w określonym czasie. Jeśli nic sie nie stanie to przychodzą zmiennicy, a my wracamy/idziemy na następne zadanie - np przechwycenie łącznika.
Gra ma charakter symulacyjny zatem obecni gracze w terenie są jedynie częścią sił. Stąd przykładowa informacja o zniszczonym moście dociera do przeciwnika nie kiedy dojdzie tam jego team w realu ale może trafić wcześniej od „cywili” czy innych „wirtualnych jednostek” (np. lotnictwa). Z drugiej strony owocuje to fałszywymi informacjami (pomyłki, panika, przejaskrawianie – przykład – most może zostać wysadzony i taka informacja trafi do dowództwa ale nadal da się nim przejść na piechotę, bo nie całkiem został zniszczony). Kontrolę nad tym trzyma organizator i sprawuje ją w duchu symulacji.
Planuję taką grę 31.08-01.09 24h działań. Podejrzewam że coś się może wydarzyć 1 września o 04:45....
viewtopic.php?f=25&t=9587
Przykładowy opis zadań jakie wykonują drużyny w czasie takiej symulacji:
http://www.bearsoldiers.pl/index.php/mi ... e-20130629