U.F.O.

W europie środkowej został zestrzelony statek kosmiczny. Ruszył wyścig, mający na celu przechwycenie obcej technologii…”
Zapisy: https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... czZPa2c6MQ
Podgląd listy: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
Wydarzenie na facebooku: http://www.facebook.com/events/111335358999729/
Organizatorzy: Schwarz & CRM (Centrum Rozrywki Militarnej)
Miejsce: Wola Wodyńska, poligon CRM
Data: 12.05.2012
Koszt: 20zł (płatne na miejscu)
Podział mundurowy:
US - wszystkie mundury amerykańskie
RUS - wszystkie pozostałe mundury
Pojazdy pancerne biorące udział w grze: SKOT, BWP-1, BRDM 2, IVECO VM90
Początek chronowania replik: 9:30
Odprawa: 10:30
Godzina rozpoczęcia gry: 11:00
ZASADY:
- Moc replik: CQB (wewnątrz fortów) < 350fps, full auto <450fps, zdrowy rozsądek na singlu <600fps. Mocniejszym sprzętom dziękujemy. Brak ograniczeń magazynkowych. Wewnątrz fortów walka na singlu, z wnętrza fortów poza nie, tak jak i w ich kierunku wolno strzelać na auto.
- Trafienia: każdy gracz może posiadać dwa bandaże. Jeżeli po trafieniu bandażuje się sam, musi w miejscu opatrywania odczekać 5 minut, dozwolone tylko odczołganie w celu zejścia z linii strzału, nie dalej niż 2 długości ciała. Jeżeli ranę opatruje medyk, powrót do walki jest natychmiastowy. Po wykorzystaniu bandaży marsz na respa. Jeśli gracz zostanie po samodzielnym opatrzeniu ponownie trafiony podczas oczekiwania określonego czasu – maszeruje na respa. Można dobijać poprzez dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.
- Balistyka: hełmy (prawdziwe bądź ich wagowe odpowiedniki) lub kamizelki z płytami (prawdziwymi bądź ich wagowymi odpowiednikami) pozwalają na posiadanie jednego bandaża więcej. Hełm plus kamizelka nie sumują się, czyli nie pozwalają posiadać dwóch dodatkowych bandaży. Wystarczy jeden z powyższych elementów, by móc grać z dodatkowym bandażem.
- Respy: w fortach, wypuszczanie graczy z respa wedle woli dowódcy strony.
- Niszczenie pojazdów: niebieska świeca dymna rzucona przed maskę odsyła pojazd do bazy. Kierowcy pojazdów pancernych są również orgami, więc kwasów nie będzie (na CNN i RA dobrze to wychodziło), kierowcy pozostałych pojazdów mają się stosować zasadą fair play.
- W przypadku szturmu na fort, organizatorzy wyznaczą dla strony przegrywającej tymczasowy resp w odległości nie większej niż 100 metrów, umożliwiając w ten sposób kontratakowanie.
- Ukryci organizatorzy: w grze wezmą udział osoby posiadające legitymację organizatora, jednak grające na zwykłych zasadach wśród was. W przypadku zauważenia nieprawidłowości mają prawo do usunięcia osoby z gry.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z U.F.O.
- Obcy mogą strzelać przez otwory mniejsze niż głowa. Obcy nie noszą balistyki, po pierwszym postrzale padają w miejscu trafienia grając martwych.
- Obcych można przejąć (załadować na pojazdy, nosze, etc.) tylko w odpowiednich kombinezonach (kombinezony zostaną dostarczone przez organizatorów). Dotknięcie obcego bez kombinezonu jest równoznaczne ze spędzeniem 45 minut na respie, bez możliwości wcześniejszego wypuszczenia do gry przez dowódcę.
- Po odkażeniu ciała Obcego w komorze dekontaminacyjnej (instrukcje będą wywieszone przed komorami), powraca on do gry po stronie, która go przechwyciła posiadając swoją poprzednią zdolność do strzelania przez otwory mniejsze niż głowa.
- Każdy z Obcych jest współorganizatorem, mającym prawo egzekwowania zasad rozgrywki, włączając wykluczenie osób nie przestrzegających reguł.
CEL GRY:
Grę wygrywa strona, po której w momencie zakończenia będzie się znajdywała większa ilość Obcych. W przypadku takiej samej ilości Obcych po każdej ze stron mamy remis.
Zapisy: https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... czZPa2c6MQ
Podgląd listy: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html
Wydarzenie na facebooku: http://www.facebook.com/events/111335358999729/
Organizatorzy: Schwarz & CRM (Centrum Rozrywki Militarnej)
Miejsce: Wola Wodyńska, poligon CRM
Data: 12.05.2012
Koszt: 20zł (płatne na miejscu)
Podział mundurowy:
US - wszystkie mundury amerykańskie
RUS - wszystkie pozostałe mundury
Pojazdy pancerne biorące udział w grze: SKOT, BWP-1, BRDM 2, IVECO VM90
Początek chronowania replik: 9:30
Odprawa: 10:30
Godzina rozpoczęcia gry: 11:00
ZASADY:
- Moc replik: CQB (wewnątrz fortów) < 350fps, full auto <450fps, zdrowy rozsądek na singlu <600fps. Mocniejszym sprzętom dziękujemy. Brak ograniczeń magazynkowych. Wewnątrz fortów walka na singlu, z wnętrza fortów poza nie, tak jak i w ich kierunku wolno strzelać na auto.
- Trafienia: każdy gracz może posiadać dwa bandaże. Jeżeli po trafieniu bandażuje się sam, musi w miejscu opatrywania odczekać 5 minut, dozwolone tylko odczołganie w celu zejścia z linii strzału, nie dalej niż 2 długości ciała. Jeżeli ranę opatruje medyk, powrót do walki jest natychmiastowy. Po wykorzystaniu bandaży marsz na respa. Jeśli gracz zostanie po samodzielnym opatrzeniu ponownie trafiony podczas oczekiwania określonego czasu – maszeruje na respa. Można dobijać poprzez dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.
- Balistyka: hełmy (prawdziwe bądź ich wagowe odpowiedniki) lub kamizelki z płytami (prawdziwymi bądź ich wagowymi odpowiednikami) pozwalają na posiadanie jednego bandaża więcej. Hełm plus kamizelka nie sumują się, czyli nie pozwalają posiadać dwóch dodatkowych bandaży. Wystarczy jeden z powyższych elementów, by móc grać z dodatkowym bandażem.
- Respy: w fortach, wypuszczanie graczy z respa wedle woli dowódcy strony.
- Niszczenie pojazdów: niebieska świeca dymna rzucona przed maskę odsyła pojazd do bazy. Kierowcy pojazdów pancernych są również orgami, więc kwasów nie będzie (na CNN i RA dobrze to wychodziło), kierowcy pozostałych pojazdów mają się stosować zasadą fair play.
- W przypadku szturmu na fort, organizatorzy wyznaczą dla strony przegrywającej tymczasowy resp w odległości nie większej niż 100 metrów, umożliwiając w ten sposób kontratakowanie.
- Ukryci organizatorzy: w grze wezmą udział osoby posiadające legitymację organizatora, jednak grające na zwykłych zasadach wśród was. W przypadku zauważenia nieprawidłowości mają prawo do usunięcia osoby z gry.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z U.F.O.
- Obcy mogą strzelać przez otwory mniejsze niż głowa. Obcy nie noszą balistyki, po pierwszym postrzale padają w miejscu trafienia grając martwych.
- Obcych można przejąć (załadować na pojazdy, nosze, etc.) tylko w odpowiednich kombinezonach (kombinezony zostaną dostarczone przez organizatorów). Dotknięcie obcego bez kombinezonu jest równoznaczne ze spędzeniem 45 minut na respie, bez możliwości wcześniejszego wypuszczenia do gry przez dowódcę.
- Po odkażeniu ciała Obcego w komorze dekontaminacyjnej (instrukcje będą wywieszone przed komorami), powraca on do gry po stronie, która go przechwyciła posiadając swoją poprzednią zdolność do strzelania przez otwory mniejsze niż głowa.
- Każdy z Obcych jest współorganizatorem, mającym prawo egzekwowania zasad rozgrywki, włączając wykluczenie osób nie przestrzegających reguł.
CEL GRY:
Grę wygrywa strona, po której w momencie zakończenia będzie się znajdywała większa ilość Obcych. W przypadku takiej samej ilości Obcych po każdej ze stron mamy remis.