Złoto Pustyni 31.03.2012 Wola Wodyńska


Gra inaugurująca sezon na poligonie CRM.
Zapisy: KLIKNIJ TUTAJ
Podgląd listy: KLIKNIJ TUTAJ
Wstęp wolny. Ilość miejsc ograniczona.
Scenariusz i zasady:
Agencje prasowe donoszą:
„ Federacja Południowa i Sojusz Północny ponownie szykują się do wojny. Obie strony wzmogły przygotowania do wiosennej ofensywy, jednak jest jeden problem. Walki prowadzone w ubiegłym roku, wyczerpały zasoby finansowe skonfliktowanych państw. A jak wiadomo, wojna kosztuje.
Jeżeli nic się nie zmieni, to niebawem żołnierze będą do siebie rzucać kamieniami.
Przełomem może okazać się informacja, która zelektryzowała oba mocarstwa. Podobno na pasie ziemi niczyjej znajdują się ukryte skrzynie pełne złota. Kruszec ten został zrabowany przez kontyngent Federacji Południowej, przebywający na Bliskim Wschodzie. Konwój powracający z misji, został rozbity we wrześniu ubiegłego roku pod stolicą Sojuszu Północnego, a skarb przepadł.”
Czy doniesienia okażą się prawdziwe?
Kto pierwszy dotrze do złota?
Komu uda się bezpiecznie przetransportować je w bezpieczne miejsce?
Niebawem się okaże!
ZASADY ROZGRYWKI
Miejsce: Poligon Wola Camp.
Czas: Sobota 31.03.2012 start – 11.00, koniec -15.00
Liczba uczestników: max. 120 osób (stosunek sił 50:50)
Cel rozgrywki: zdobycie jak największej ilości sztabek złota.
Trafienia: standardowo
Respy: w fortach. Czas trwania 5 min. lub 10 osób.
Skrzynie ze złotem: za każdym razem ujawniana jest lokalizacja jednej skrzyni. Obie strony otrzymują tę informacje w tym samym czasie i muszą walczyć o jej zawartość. Po wyczerpaniu złota podawane jest położenie kolejnej skrzyni. I tak do końca rozgrywki.
Przejmowanie złota: ze skrzyni – maksymalnie można zabrać 5 sztabek i przenosić je tylko w specjalnym plecaku.
Od przeciwnika – wyeliminowanie zespołu przeciwnika pozwala na przejęcie ich złota. Złoto bezpieczne jest tylko w forcie. Nie można zabierać złota przeciwnikowi z jego fortu.
Polowanie na Generała:
W każdym z fortów jeden z graczy pełni rolę Generała ( w oficerskiej czapce dokonuje inspekcji). Trafienie generała = 5 sztabek złota. Osoby grające Generała mogą się zmieniać.
Generał przebywa w forcie na punktach ogniowych. Nie może chować się w pomieszczeniach ani przebywać w głębi fortu dłużej niż 2 minuty (czas na zmianę punktu ogniowego).
Generał może strzelać i chować się za osłony. Generała należy chronić.
Trafienia Generała odnotowuje org. w forcie.
Ochrona Generała może wychodzić z fortu i zabezpieczać teren wokół niego przed grupami snajperskimi przeciwnika.
Rozgrywka kończy się o 15.00. Następuje zliczenie punktów i ogłoszenie zwycięskiej strony.