Strona 1 z 2

Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 11 sie 2010, o 22:27
przez Xasistis
Obrazek
"Ta baza niemal od początku swojego istnienia była obiektem sporów. Każda nacja zawsze zawzięcie walczyła o każdy budynek, drzewo czy ziarnko piasku. Chcąc zapobiec dalszym bezsensownym ofiarom, rządy największych mocarstw zawarły układ na mocy którego teren ten miał odejść w zapomnienie. Złośliwi twierdzą, że tak na prawdę poszło o złoża paliwa, które okazały się być puste, ale..
Wzniesiono zasieki, wystawiono warty i od tej pory nikt nie miał prawa wstępu, do czasu przekazania bazy w ręce developera. Jednak nie wszyscy postanowili respektować ustalenia traktatu. Na spotkaniach tak tajnych, że nawet CBŚ o nich nie wiedziało, spotykali się wysłannicy rządów i mataczyli. Kiedy SuperEksPress podał do wiadomości te szkoujące informacje, stało się Faktem, że kolejna konfrontacja jest nieunikniona i prawdopodobnie ostateczna. Tym razem chodziło o honor. W końcu nic tak nie podnosi słupków popularności jak drobny konflikt zbrojny. Atmosferę dodatkowo podgrzewała niepewność: kto, kogo, komu, z kim, o kim, na kim, pod kim.."


!!! Brejkink Nius !!!
"Siły amerykańskie monitorujące większość sieci teleinformatycznych odkryły istnienie spisku. Waszyngton zmobilizował resztki wojsk nieuwikłanych w kolejną już wojnę w Zatoce Perskiej i okolicach. Połączone siły USARMY, USNAVY, USMC, USCG, wspomagani przez siły najemne Blackwater (w charakterze doradców, oczywiście) w tej chwili pakują sprzęt i szukują się do wylotu. Misja: Zrobić Porządek.
W odpowiedzi na tak szerokie przygotowania zachodu, większość głów państw europejskich, podejrzewając że coś więcej kryje się za tą akcją, postanowiła zamanifestować swoje niezadowolenie z tego faktu, posyłając własne kontyngenty wojsk. Nawet wschód nie pozostał obojętny na te wydarzenia i tak oto koalicja na rzecz zapomnienia N2 rozpadła się jak domek z kart, zaś nieliczne państwa rebelianckie zyskały potężnych sprzymierzeńców.
Bardzo prawdopodobne, że baza, prawdziwy raj dla wtajemniczonych, już po raz ostatni będzie świadkiem zmagań o dominację."



Główne założenia:
- dwie strony konfliktu
- symetryczne zadania
- połączenie gry typu MilSim ze standardową strzelanką
- wyznaczone punkty do zdobycia i utrzymania
- wykorzystanie N2 puki to jeszcze możliwe
- dobra zabawa

Wstępna agenda:
Lokalizacja: Nadarzyn N2,
0800 - przybycie, ustawianie samochodów, szpejowanie się.
0830 - 0900 - ogarnianie terenu
0910 - odprawa przy skrzyżowaniu, wspólna dla obydwu stron.
1000 - początek Końca Raju
1600 - koniec Końca Raju
1600 - 1630 - czas na zgłaszanie kwasów, szukanie zgubionych magazynków i podliczenie punktów.
1630 - odprawa, pochwały, nagany, buzi buzi, kopy w dupe i do domu.



Szczegóły:

Flaga:
Kartka A4, zalaminowana, przywiązana sznurkiem do ciężkiego przedmiotu - kotwicy.

Zdobycie flagi:
Trzy osoby, wyznaczeni inżynierowie, będąc jednocześnie przy fladze piszą następującą wiadomość:
"My, NICK, NICK2 oraz NICK3 w imieniu STRONA zajęliśmy tę flagę o godzinie AKTUALNA GODZINA."
Każdy swoją ksywkę pisze osobiście. Nie ma znaczenia kto napisze resztę wiadomości.
Zdobyć można flagę wolną albo zdobytą lub utrzymaną przez przeciwnika.

Utrzymanie flagi:
Trzy osoby, wyznaczeni inżynierowie, razem przenoszą flagę w wyznaczoną przez dowódcę Lokalizację po czym piszą wiadomość:
"Z rozkazu dowódcy flaga została ustawiona przez NICK, NICK2 oraz NICK3 na punkcie PUNKT o godzinie AKTUALNA GODZINA."
Każdy swoją ksywkę pisze osobiście. Nie ma znaczenia kto napisze resztę wiadomości.
Po zdobyciu, dowódca nie musi zmieniać lokalizacji flagi i może ją utrzymać w punkcie zdobycia.
Nie można zmienić lokalizacji utrzymanej flagi.
Utrzymać można tylko zdobytą uprzednio flagę.

Punkty przyznawane będą następująco:
- 20p za zdobycie flagi
- 30p za utrzymanie flagi
- 1p za każdą minutę utrzymania flagi
- -1p za każdego respa

Lokalizacje początkowe flag:
1. Jeden z pokoi Hotelu Hotel. Lokalizacje alternatywne: dowolny pokój na piętrze Hotelu lub domek H1.
2. Hangar Kopalni Kilo. Lokalizacje alternatywne: dowolne miejsce w okopach na górze Kopalni lub domek K1.
3. Skrzyżowanie Sierra. Lokalizacje alternatywne: duża hala budynku S1 lub budynek S2.
4. Posterunek Papa. Lokalizacje alternatywne: P1 lub P2.
5. Jeden z pokoi Bunkra Bravo. Lokalizacje alternatywne: dowolny pokój Bunkra lub jeden z placów B1, B2, B3.

Uwaga:
- Wpisy nieczytelne nie będą zaliczane, warto pisać drukowanymi literami.
- Inżynierowie mogą przenosić flagę poruszając się jedynie w trójkę, w obrębie zaznaczonych na zielono kwardatów.
- Jeżeli między zdobyciem a utrzymaniem flagi ostatni przenoszący flagę inżynier został "śmiertelnie" raniony, o ile od razu nie została ona przejęta przez inżyniera przeciwnika ,administracyjnie odnosi flagę na punkt na którym została zdobyta, po czym wraca do respa.
- Flag nie chowamy, nie przykrywamy ani nie zakopujemy. Ustawiamy na środku wybranej lokalizacji (środek pomieszczenia, okopu).
- Wpisując PUNKT w wiadomości o utrzymaniu flagi, miejsce należy opisać nazwą własną lokalizacji. Jeżeli do wyboru jest pomieszczenie, należy opisać jego położenie, na przykład: "3 pokój południowy po zachodniej stronie", "Północno-wschodni okop".

Obrazek

Kolor czerwony - teren dostępny wyłącznie dla Rebeliantów, Koalicjanci nie mają tam wstępu.
Kolor niebieski - teren dostępny wyłącznie dla Koalicji, Rebelianci nie mają tam wstępu.
Kolor czarno-biały - parkingi i off-game (dla wyrównania szans).
Strzałki pomarańczowe i seledynowe - trasy zejścia do bazy/respa dla odpowiednich stron.



Umundurowanie:
Dowolne.
Podział na strony - Koalicja vs Rebelia zostanie podany we środę/czwartek, w oparciu o liczbę zapisanych osób i zgłoszone umundurowania.

Style graczy:
Hardkory - gracze MilSim'owi
Luzaki - gracze strzelankowi

Amunicja:
Hardkory - bez hi-capów. W magazynkach 2 krotność pojemności realnego odpowiednika. //bez marginesu na wypadające kulki
Luzaki - reale, lowy, midy, maksymalnie dwa hi-capy po 300 kulek lub box z 600 kulkami. Przeładowanie hi-cap'a polega na wypięciu maga, podkręceniu go i włożeniu w gniazdo.
Doładowanie amunicji do magazynków możliwe jest w bazie/respie lub w promieniu 1 metra od flagi aktualnie zajmowanej przez własną stronę.
Do magazynków typu Box/Drum można przenosić jeden mały worek foliowy w charakterze drugiego magazynka. Worek taki należy przenosić w osobnej, dużej ładownicy.

Balistyka
Hardkory - w/g zasad CCS
Luzaki - nie ma zastosowania

Pirotechnika
Dopuszczona w zależności od warunków pogodowych. Info na odprawie w dniu imprezy.
Granaty rażą obligatoryjnie w promieniu 3 metrów oraz odłamkami, niezależnie od tego po jakiej paraboli by nie poleciały. //promień to nie to samo co średnica
Eksplozja granatu automatycznie czyści pomieszczenie do 30m2.
Miny i granaty "brzęczykowe" to tylko brzęczyki.

Otrzymanie postrzału:
Hardkory - po otrzymaniu postrzału, osoba trafiona krzyczy "Medyk!", kładzie się na ziemię i losuje kartę CCS. Dalej zgodnie z zasadami CCS.
Luzaki - osoba trafiona krzyczy "Dostałem/am!", wstaje i idzie do bazy/respa.
Postrzał musi być bezpośredni, rykoszety się nie liczą. //ale rykoszet to nie muśnięcie liścia, źdźbła trawy czy gałązki.
Uwaga: Nie ma wymogu posiadania czerwonej szmaty, zatem schodząc do respa replikę należy trzymać na barkach lub trzymać ręce splecione za głową.
W przypadku posiadania czerwonej szmaty gracze schodzący do respa zawiązują ją sobie na głowie.
Hardkory czerwoną szmatę często zawiązują sobie w miejscu trafienia jako informację dla medyków czym mają się zająć. W dalszym ciągu są wrażliwi na ostrzał.
Postrzelony hardkor, ma prawo odczołgać się około 5 metrów do najbliższej zasłony przed wylosowaniem karty albo po.

Leczenie:
Milsimowcy - tamowanie i opatrywanie na zasadach CCS. Dowódca może ustanowić szpital polowy. W punkcie tym trzech medyków może w ciągu 5 minut zredukować stopień rany pacjenta o 1 punkt. Przerwane leczenie oznacza KIA pacjenta. //KIA jest oczywiście nie do wyleczenia.
Luzacy - nie ma zastosowania.

Resp:
Hardkory - resp działa na zasadzie szpitala, leczący jeden stopien ran na 10 minut. (RL-10, RC-20, WZW-30, KIA-40)
Luzaki - wracają do gry 20 minut po przybyciu do respa.
Przychodząc do bazy/respa należy na listę wpisać własną ksywkę i godzinę przyjścia. Czas zaczyna płynąć dla gracza od godziny wpisanej na kartce. W tym czasie można coś przekąsić, uzupełnić płyny i amunicję. Nie można rozmawiać z "żywymi" graczami.

Ograniczenia FPS:
Pistolety - do 350fps
Pistolety Maszynowe - do 400fps
Karabinki i Karabiny - do 450fps
Karabiny maszynowe - do 500fps
Warabiny wyborowe - do 600fps

Minimalny dystans wymagany do oddania strzału:
000 - 350: 0m
351 - 400: 5m
401 - 450: 10m
451 - 500: 15m
500 - 600: 25m

cdn..


Przewiduję zrzutę na materiały eksploatacyjne w wysokości 2 PoLskich Nowych złotych.

Regulamin może ulec zmianie.
Ewentualne zmiany będą dopisywane w pierwszym poście.

Pytania i dyskusje w tym wątku,
Zapisy w osobnym: viewtopic.php?f=17&t=3784

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 11 sie 2010, o 22:30
przez Kamil
Czy ja rozumiem, że bez znaczenia na przynależność do strony można grać jak się chce, czyli albo CCS, albo zasady jebankowe?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 11 sie 2010, o 22:32
przez Xasistis
Dokładnie tak.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 11 sie 2010, o 23:44
przez criss2002
To N2 jeszcze czynne ??

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 00:23
przez Xasistis
Na razie teren przejęła firma wyburzeniowa, z którą wejście na teren dogaduje moron.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 11:33
przez Tato
Ale macie to klepniete to na 28go czy na razie patykiem po wodzie pisane?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 11:49
przez moron
Zezwolenie jest dogadywane jeszcze ale do poniedzialku powinno byc info na 100%.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 11:56
przez Maciuś
Xasistis napisał(a):Umundurowanie:
Gramy bez ghillie.

[żart] Persona non grata? :( [/żart]

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 12:09
przez pablito
Jak się zapisywać jako multikamowiec?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 12:22
przez Izzy
pablito napisał(a):Jak się zapisywać jako multikamowiec?



Kamuflaże uniwersalne jak MC, UCP zostają na razie w dyspozycji organizatora celem ewentualnego zrównoważenia stron.
W razie braku takiej konieczności, MC idzie do Rebelii, UCP zaś do Koalicji.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 12:23
przez pablito
To nie jest odpowiedź, bo skoro pozostają do dyspozycji to aktualnie nie przynależą do żadnej ze stron.

Albo od razu zapisują się do Rebelii, albo nie to chyba nie jest trudne pytanie.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 12:33
przez Xasistis
Racja, dodałem odpowiednie listy MC i UCP.
Zakaz ghillie jest po to, by nie było problemów z identyfikacją po której stronie jest dany gracz.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 16:49
przez Tato
Ostatnie połaczenie Ms-a i jebanki w jednym było kontrowersyjne. Mimo wszystko hcecie to kontunuować... i to wg widzimisie graczy a nie przydziału strony. Węszę nie lada zadymę, o kwasy aż sie prosi. :(

Co z mundurami PCU?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 12 sie 2010, o 17:30
przez Xasistis
Tak, ale wtedy było założenie odgórne że jedna strona gra milsimowo a druga strzelankowo z zastrzeżeniem, że nie wiadomo kto ale ktoś po stronie strzelankowej będzie grał milsimowo (o ile to tę grę masz na myśli).
W BFN2 wprowadzam zasadę dwóch różnych komunikatów dla dwóch różnych stylów gry (dostałem vs medyk), żeby było wiadomo czy gość zaraz wstanie i zejdzie czy będzie leżał czekając na ratunek.
Tu uwagę na PW zwrócił mi już Schwarz by dokładnie wyjaśnić zachowanie każdej ze stron w momencie trafienia.

Jeżeli ktoś zauważa jakieś jeszcze kwasogenne możliwości czy inne niejasności - piszcie na forum albo na PW
Lepiej dookreślić wszystko przed niż później się zastanawiać, że gdyby było inaczej to..


PCU ma taki dziwny kolor szaro-zielony jak wyblakła oliwka, czyli wynikałoby, że do lasu..
Może niech na razie, podobnie jak MC i UCP, pozostanie w gestii organizatora, jednak ze wskazaniem na stronę Koalicji.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 13 sie 2010, o 01:19
przez Schwarz
Można w niedzielę na tydzień przed imprezą sprawdzić tą mechanikę na mniejszej ilości graczy. W praniu wyjdą rzeczy, które ciężko przewidzieć przy klawiaturze. Chętnie pomogę i wezmę udział gdyby była chęć na taki test.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 13 sie 2010, o 01:57
przez Xasistis
Testy już były.
Kwasów nie ma o ile zawodnicy wyraźnie krzykną wymagane hasła po trafieniu i nie chowają flag w niedozwolonych miejscach.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 16 sie 2010, o 01:03
przez Goorock
Ekperymetalna gra. Hmm..wpadłbym. Czekam na wiadomości ws miejscówki. Czy przewidujecie wariant zapasowy?
Mała uwaga ws podziału mundurów - kamo nieleśnych będzie znacznie mniej, więc wg mnie jaśniejsze leśne - warto jednak zapisać po stronie Rebelii.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 16 sie 2010, o 06:16
przez Wokash
Pytanie krótkie.
Nie będzie żadnych bonusów magazynkowych dla RKMów?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 16 sie 2010, o 22:22
przez Xasistis
Dlatego na razie ACU, MC i PCU mają niepewną stronę konfliktu.
Z drugiej strony ostatnio było kilka scenariuszy wymagających bardziej cywilnych ubrań, więc jak kto chce, to może.
Jakie są kamuflarze wybitnie jaśniejsze od typowego woodlanda czy DPM'a?

RKM'y nie wymagają wypięcia do podkręcenia (aktualizacja zasad)



Aktualizacja info o: lokalizacji (zdarzył się mail z zapytaniem "gdzie gramy?", zdarzył się.. :) ), umundurowaniu, amunicji i postrzałach.

Ponieważ część zakupów trzeba zrobić z wyprzedzeniem, będą one robione w/g stanu osobowego na godzinę 20:00 w dniu 22 sierpnia (niedziela).
Żeby gra miała sens i nie trzeba było przerzucać graczy z jednej strony do drugiej, powinno być zapisanych minimum 60 osób.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 17 sie 2010, o 02:45
przez Goorock
Xasistis napisał(a):Dlatego na razie ACU, MC i PCU mają niepewną stronę konfliktu.
Z drugiej strony ostatnio było kilka scenariuszy wymagających bardziej cywilnych ubrań, więc jak kto chce, to może.
Jakie są kamuflarze wybitnie jaśniejsze od typowego woodlanda czy DPM'a?

Mało kto z woli własnej zrezygnuje z kamo na rzecz cywila na scenario niehistorycznym. Szanse na przeżycie na N2 spadną o kilka punktów.
Jaśniejsze, MC (już napisałeś) oczywiście marpat jest jaśniejszym leśnym kamo.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 17 sie 2010, o 11:45
przez !Blob!
Goorock napisał(a):oczywiście marpat jest jaśniejszym leśnym kamo.


Nie zgodzę się, jest podobne do woodlanda (patrz zdjęcia poniżej ;)). W założeniach chyba rebelia miała być jakąś "ultra jasna", no to znacząco jaśniejsze od woodland/marpat są chyba tylko UCP, MultiCam (nie aż tak bardzo), no i wszystkie deserty. Poglądowo:

http://lh5.ggpht.com/_VU75kou0DwI/TGBfJ ... CN2231.jpg (marpat, woodland, desert)
http://lh4.ggpht.com/_VU75kou0DwI/TGBfA ... CN2167.jpg (po lewej multicam, po prawej marpat, woodland)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 17 sie 2010, o 13:52
przez Xasistis
Nie tyle ultra-jasna co zauważalnie inna.
Nie trzeba być koniecznie cywilem. Jest wiele mundurów nie-zielonych. Poza tym podział dotyczy tylko umundurowania. Oporządzenie można mieć jakie się chce.
Podział taki a nie inny bo o wiele łatwiej rozpoznać wzór na rękawie niż na przykład opaskę, w szczególności gdy kamuflaże po dwóch stronach znacząco się różnią.
Wystarczy tylko chcieć założyć inne spodnie czy bluzę (no i może czapkę) i można grać kontraktora, trzeba jednak chcieć.

PS: A scenario jest wybitnie historyczne. Mało to było powstań wojsko vs cywile? ;)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 20:41
przez Jey
Może jednak wprowadzic tradycyjny podział mundurowy? Ubranie cywilne mimo szpeju naprawde rzuca sie w oczy na N2, zreszta widac po liscie.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 20:46
przez Goorock
!Blob! napisał(a):
Goorock napisał(a):oczywiście marpat jest jaśniejszym leśnym kamo.


Nie zgodzę się, jest podobne do woodlanda (patrz zdjęcia poniżej ;)). W założeniach chyba rebelia miała być jakąś "ultra jasna", no to znacząco jaśniejsze od woodland/marpat są chyba tylko UCP, MultiCam (nie aż tak bardzo), no i wszystkie deserty. Poglądowo:

http://lh5.ggpht.com/_VU75kou0DwI/TGBfJ ... CN2231.jpg (marpat, woodland, desert)
http://lh4.ggpht.com/_VU75kou0DwI/TGBfA ... CN2167.jpg (po lewej multicam, po prawej marpat, woodland)

Porównuję marpat z cyfrową florą, ruskimi kamo, finpatem, duńskim, flekiem, polskim. Czy nie jest jaśniejszy?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 21:41
przez Xasistis
Jey napisał(a):Może jednak wprowadzic tradycyjny podział mundurowy? Ubranie cywilne mimo szpeju naprawde rzuca sie w oczy na N2, zreszta widac po liscie.

No chyba trzeba będzie.
Szkoda, bo wyraźnie różne mundury są znacznie lepsze, no ale cóż.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 21:54
przez Goorock
Flek i Marpat są wystarczająco wyraźnie różne.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 22:05
przez Schwarz
Wyciągnijcie wnioski z 9 Kompanii i nie kombinujcie z tymi mundurami jeżeli chcecie mieć dużą frekwencję. Proponuję dotychczasowym siłom Koalicji zaoferować zdjęcie mundurów na rzecz cywilnych ciuchów to sami zobaczycie ile osób zostanie. Nie wiem skąd przypuszczenie, że inni chętniej się ich pozbywają.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 22:43
przez Goorock
Na 9. Kompanii było 70 osób. To była druga po TET3 pod względem liczby uczestników impreza WW2 latem. Wnioski są wyciągnięte.
Ale teraz rzeczywiście ludzie mogą mieć ochotę na kompletny mundur ze wszystkimi fantami. Ja też )

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 22:47
przez Xasistis
Nie chodzi o to która strona ma się chętniej pozbyć munduru.
Założenie było proste - definitywnie różne mundury po przeciwnych stronach.
Mundurów nie leśnych jest statystycznie mniej, stąd pomysł na uzupełnienie tej strony graczami bez jednolitych mundurów, w strojach cywilnych.
W małej grupie testowej wyszło to bardzo dobrze, w dużej niestety nie.
Ale już mam rozwiązanie tej kwestii.
Niedługo wrzucam update.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 21 sie 2010, o 23:32
przez Xasistis
Goorock w wątku z zapisami napisał(a):Czyli co? Szczęśliwi posiadacze mundurów państw europejskich czy jak ktoś woli "RSy" mają się przepisać do Rebelii? Czy "Hamburgerzy" do Rebelii?
Jeszcze coś innego.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 22 sie 2010, o 00:05
przez Xasistis
Zatem:
Podział na strony nastąpi we środę/czwartek w oparciu o ilość zapisanych osób i zadeklarowane umundurowanie tak by zrównoważyć ilość osób po każdej ze stron nie rozbijając jednak zorganizowanych teamów.
W związku z powyższym proszę uzupełnić informacje o umundurowaniu w wątku z zapisami. Deklarowanie stylu gry również będzie pomocne.

Jednocześnie termin zapisów zostaje przesunięty do środy.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 23 sie 2010, o 10:49
przez flower
Czy N2 jest już przyklepane na 100%?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 23 sie 2010, o 11:05
przez moron
Tak jak ostatnio :)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 24 sie 2010, o 13:13
przez Xasistis
Dodałem lekki zarys fabularny.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 13:05
przez pablito
Jakieś nowe info? Bo już pół czwartku za nami. <stuka-niecierpliwie-po-biurka-blacie>

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 15:21
przez Xasistis
!!! Brejkink Nius !!!

"Siły amerykańskie monitorujące większość sieci teleinformatycznych odkryły istnienie spisku. Waszyngton zmobilizował resztki wojsk nieuwikłanych w kolejną już wojnę w Zatoce Perskiej i okolicach. Połączone siły USARMY, USNAVY, USMC, USCG, wspomagani przez siły najemne Blackwater (w charakterze doradców, oczywiście) w tej chwili pakują sprzęt i szukują się do wylotu. Misja: Zrobić Porządek.
W odpowiedzi na tak szerokie przygotowania zachodu, większość głów państw europejskich, podejrzewając że coś więcej kryje się za tą akcją, postanowiła zamanifestować swoje niezadowolenie z tego faktu, posyłając własne kontyngenty wojsk. Nawet wschód nie pozostał obojętny na te wydarzenia i tak oto koalicja na rzecz zapomnienia N2 rozpadła się jak domek z kart, zaś nieliczne państwa rebelianckie zyskały potężnych sprzymierzeńców.
Bardzo prawdopodobne, że baza, prawdziwy raj dla wtajemniczonych, już po raz ostatni będzie świadkiem zmagań o dominację."



Poza tym:
- nikt nie zadeklarował gry w charakterze hardkora,zatem jedyne obowiązujące zasady to zasady ogólne i "luzakowe".
- na odprawie będą podane zasady dodatkowe zatem proszę przybyć punktualnie.
- Sprawy terenu z ramienia SOIA ogarnia moron. Edit: Na terenie będzie kilku niezaleznych obserwatorów z piłami. Proszę ich nie drażnić. Nie należą do żadnej ze stron. Prowadzą własną wojnę z krzakami i drzewami.
- możliwe, że zbiórka organizacyjna na skrzyżowaniu Sierra będzie o 0830. Info na ten temat zostanie podane w piątek.
- podział stron już jest (US vs EUR), wobec czego sugeruję parkować pojazdy jak najbliżej swojego respa.
- Sugeruję zastanowić się nad wyborami Generała i około 6 liderów dla każdej ze stron - to tylko sugestia.
- Na odprawie będę prosił każdą stronę o wyznaczenie dwóch zespołów inżynieryjnych

Podział kanłów radiowych:
Koalicja:
PMR 446: 1-4
PMR 154: 1-2
DPMR: 1-8
FRS: 1-7
Rebelia:
PMR 446: 5-8
PMR 154: 3-4
DPMR: 9-16
FRS: 8-14
Gramy fair play i nie podsłuchujemy kanałów przeciwnika.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 15:47
przez moron
N2 przyklepane na 110%, niestety mozliwe ze bedzie kilku robotnikow prowadzilo wycinke krzakow jak ostatnio.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 15:47
przez Schwarz
Będą robić za Forces of Evil. ;)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 21:44
przez olivegreen2
Ja bedze z minimum 8-9 osob full multicam moze byc ?
Gdie jest registrowane ?
@+.O

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 21:47
przez Goorock
olivegreen2 napisał(a):Ja bedze z minimum 8-9 osob full multicam moze byc ?
Gdie jest registrowane ?
@+.O

Registracyja w inna wontek ) specjalnie dla full pro multikam)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 21:52
przez olivegreen2
ok wydzalem topic ... dzekuje

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 22:31
przez Xasistis
Oliver,
Mam wrażenie, że nie przeczytałeś pierwszego postu z zasadami, gdzie jasno jest wskazane miejsce na zapisy.
Już pomijam fakt, że jest to zgłoszenie po terminie, ale taka ilość graczy w jednolitym umundurowaniu dość istotnie zaburzy balans stron (choć jak to wyjdzie w praniu zobaczy się dopiero na miejscu).
Jak tak dalej pójdzie to nie wiem, chyba będę się musiał posiłkować modyfikowaniem czasów respowania.

A i przy okazji: ograniczenia wiekowe are in effect, co oznacza, że mogę wyrywkowo sprawdzać wiek graczy, zatem proszę wszystkich o zabranie dowodów osobistych lub zaświadczeń z numerem telefonu.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:03
przez olivegreen2
sorry nie mowy i pisac bardzo dobze po Polsku.
May I write in English ?
I understand that I am too late to register to this party and there are already too many multicam and ACU ?
Am I right ?
Even is there a possibility to play not in Multicam in the other side ?
@+. Oliver

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:16
przez Brunner
Edit: Na terenie będzie kilku niezaleznych obserwatorów z piłami. Proszę ich nie drażnić. Nie należą do żadnej ze stron. Prowadzą własną wojnę z krzakami i drzewami.

A wiadomo może w jakim rejonie N2 będą operować i jak duża to będzie grupa? Teren ich prac będzie jakoś oznaczony/odgrodzony czy mamy liczyć tylko na własną spostrzegawczość, a oni na nasze przemyślane naciskanie cyngla:)
Czy są ustalone jakieś "procedury" ewentualnie modyfikacje scenariusza, w sytuacji kiedy wejdziemy sobie w drogę?
N2 będzie praktycznie prawie całe grało a ci panowie to nie bedą zwykli cywile i nie wystarczy wstrzymanie ognia na chilę ,żeby mogli sobie szybko przemknąć. I co z podstawową zasadą każdej imprezy asg (obowiązek posiadania ochrony oczu dla wszystkich bez wyjątku)
Sorry za upierdliwość, ale jak to przeczytałem to od razu miałem przed oczami sytuację pt. Przychodzą jacyś wąsaci drwale w flanelowych koszulach w kratę, w pobliże jednej z flag o które będziemy grali i mówią, no chłopcy koniec zabawy tera tu się będzie pracować, pan developer kazał:)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:25
przez Xasistis
Gdzie będą operować dowiemy się na miejscu.
Nie wiem czy będą biegać po całym terenie czy przebywać w stałym fragmencie.

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:34
przez Goorock
olivegreen2 napisał(a):sorry nie mowy i pisac bardzo dobze po Polsku.
May I write in English ?
I understand that I am too late to register to this party and there are already too many multicam and ACU ?
Am I right ?
Even is there a possibility to play not in Multicam in the other side ?
@+. Oliver

It is too late to join the game. There are too many persons generally. But especcially american camouflages. But organizator may let you join one or other side - Coalition (US uniforms) or Rebels (european uniforms)

WS wąsaczy wycinaczy - a czy nie możemy im dać okularków BHP i po sprawie?

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:44
przez Brunner
Rebels (european uniforms)
or civilian wear.
WS wąsaczy wycinaczy - a czy nie możemy im dać okularków BHP i po sprawie?
Pewnie i tak będą mieli swoje, zresztą to i tak stracona miejscówka, wsumie można ich nie oszczędzać, może oduczą sie niszczyć miejscówki i przyrodę, full auto!!![żart oczywiście;]

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:47
przez moron
Ostatnio na strzelance pożegnalnej bylo 4 robotników, pracowali po drugiej stronie drogi patrzac od parkingu. Profilaktycznie dostali po okularach ochronnych i nie bylo sprawy. Ilu bedzie robotnikow i gdzie beda pracowac dowiemy sie na miejscu.

A co do panow tlumaczacych to niech przetlumacza regulamin co by potem kwasow nie bylo...

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 26 sie 2010, o 23:53
przez Brunner
A co do panow tlumaczacych to niech przetlumacza regulamin co by potem kwasow nie bylo...

Tak, najważniejsze ,żeby chłopakom z... USA? Wytłumaczyć ,że to nie ameryka ,że my strzelamy z plastikowych kulek, a nie ołowianych:)
P.S. i sprawdzić repliki, czy to rzeczywiście repliki:)

Re: Battlefield N2: End of Paradise - 28.08.2010

PostNapisane: 27 sie 2010, o 00:07
przez Goorock
moron napisał(a): A co do panow tlumaczacych to niech przetlumacza regulamin co by potem kwasow nie bylo...
Rozumiem, że to żart.