STARGATE 09.05.2010 na N2

Szanowne Koleżanki oraz Koledzy po długich i burzliwych obradach został zmieniony termin imprezy na 25.04.2010. Powód był jeden fatalna aura i kiepskie warunki terenowe . Cześć przebrań uczestników jest nie przystosowana do gry w takich warunkach pogodowych. Mam nadziej, że 25.04 pogoda nam dopisze i będziemy się świetnie bawić przy wyższej temperaturze oraz raz znacznie lepszej pogodzie i w miarę suchym terenie. Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz przepraszam za zmianę terminu w imieniu swoim oraz pozostałych Orgów.
[b]Janówek Twierdza stał się terenem prywatnym na początku grudnia 2009
od początku tego roku były powadzone negocjacje z właścicielem o udostępnienie miejscówki legalnie.
Właścicielowi coś się odwidziało i negocjacje zostały zerwane.
Zatem Janówek oficjalnie został zamknięty :(
IMPREZA ZOSTAJE PRZENIESIONA NA N2
09.05.2010 teamy K.A.O.S. , FATAH,przy współpracy członków TG zapraszają na imprezę pod tytułem STARGATE na motywach filmu Gwiezdne Wrota. Miejsce rozgrywki N2
Impreza płatna na miejscu max[b] 10 PLN - pokrycie kosztów rekwizytów min Stargate (działających - http://www.youtube.com/watch?v=EKe-6AtW3wI ),emitera, indentyfikatorów itp.
Sponsorem imprezy jest Capri ASG , który ufundował cenne nagrody. Na razie nie zdradzę jakie :) dowiecie się na imprezie.
Nagrody będą przydzielane za: najbardziej odjechany strój pod kontem Stargate, za wyjątkowe zaangażowanie się oraz wczucie w klimat gry, oraz za wyjątkowy przejaw fair play w trakcie gry itd.
Ilość miejsc ograniczona max 130 (80 SG i 50 Goau'ld). Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości miejsc w zależności od ilości zgłoszeń
Scenariusz
STRONY GRY
SGC, mundury amerykańskie, najlepiej oliv
postacie
1) Generał Hammond - rola obsadzona
2) Grupa naukowców SGC -3 osoby już zajęte
3) Drużyny : SG1, SG2,SG3... - każda z drużyn w zależności od frekwencji będzie liczyć od 15 do 20 osób - max 80 miejsc
Goa'uldowie
1) Hathor - postać obsadzona
2) Eskorta Jaffa - 6 osób - obsadzone
3) Armia Planety Eskal - częściowe umundurowanie + dodatki arabskie - max 50 miejsc
Zasady:
Mechanika gry STARGATE 09.05.2010
Rejestracja uczestników 9:00 - 9:30
Odprawa 9:30
9:45 - Strona Gould przechodzi przez wrota na swoją stronę i zajmuje pozycje
10:15 – Rozpoczęcie gry
Cele Misji SGC
Cel główny
Za pomocą wrót przerzucić na planetę P4Z-326 siły uderzeniowe
a) Zabezpieczenie terenu w pobliżu wrót (uchwycenie i obrona przyczółka.)
b) Lokalizacja MPZ’tów ,przechwycenie ich ( MPZ może przenosić tylko
naukowiec w eskorcie żołnierzy w specjalnym pojemniku)
c) Eskorta grupy naukowców z SGC – która ma zabezpieczyć przechwycone MPZ’ty
d) Naukowiec może stwierdzić czy MPZ jest sprawny tylko i wyłącznie w laboratorium na Ziemi , w tym celu musi być bezpiecznie
eskortowany do wrót i wysłany przez nie wraz z MPZ, który jest schowany w pojemniku. (Przenoszenie przez wrota potencjalnie
niezabezpieczonego i sprawnego MPZ może grozić utrata ich stabilności lub w najgorszym wypadku uszkodzeniu – co za tym idzie
odcięcie drogi powrotnej na Ziemię i porażką misji)
Naukowiec może jednorazowo przenieść 1 MPZ. !!!
Powodzenie misji i jej priorytet to przede wszystkim przejęcie minimum 3 sprawnych mpz’tów, lub udaremnienie przesłania energii z transmitera na statek Gouldów ,który pojawi się na orbicie w określonym czasie.
Cele głowne Goa’uldów
Jaffa posiadają umocnioną placówkę polową (sztab – chroniony nieprzenikalnym dla SGC polem siłowym , oraz mały posterunek w pobliżu wrót.
1) zlokalizowanie MPZ i dostarczenie ich do sztabu Sprawdzenie w sztabie czy jest to sprawny moduł (tylko Jaffa może przenosić
MPZ i niepotrzebny mu jest do tego specjalny pojemnik)
2) Utrzymanie modułów do czasu przybycia statku na wyznaczoną pozycje
3) Zmontowanie transmitera i podłączenie 3 działających MPZ
4) Utrzymanie pozycji do czasu zakończenia przesyłu energii
5) Ochrona Hathor tylko ona morze uruchomić przekaźnik
RESPY i zasady
Resp: Goa’uld, Jaffa, Obrońców Eskal
1) Eliminacja eskorty Goa’ulda - Jaffa , nie jest to proste zadanie ponieważ trzeba 5
trafień pod rząd aby go wysłać do respa – dobrane odpowiednie osoby do ról, które nie
tarmoszą i mają grać fair - play - proszę zatem nie piiiiiip pod ich adresem bo jeśli nie
dostali odpowiedniej ilości trafień pod rząd to nie mają obowiązku schodzić do respa)
W momencie likwidacji. Jaffa następuje osłabienie jego wpływu mentalnego na
mieszkańców planety ESKAL którymi dowodzi co może za skutkować ale nie musi
dalszą chaotyczną i niezorganizowaną ich obroną do momentu powrotu Jaffa z respa lub zastąpienia go innym. Jaffa respuje się po
15 minutach.
2) Goa’uld - Hathor jest wyjątkowo odporna na strzały posiada ona osobiste pole
siłowe , które czyni ją nietykalną - nie strzelać do Hathor i tak to nic nie da).
W momencie likwidacji. Hathor po wybiciu jej obstawy Jaffa oraz otoczeniu jej może
być wzięta do niewoli (dotknięcie ręką - Hathor udaję się do swojego respa na czas 15 min ).
3) Hathor posiada specjalną rękawicę, dzięki której może wymusić na
schwytanym jeńcu (ciche podejście gracza i deklaracja słowna wzięcia do niewoli –
gracz SGC się poddaj e i posłusznie idzie do sztabu Hathor) cenne strategiczne
informacje (jeniec musi odpowiedzieć na zadane pytania. (zasada działania rękawicy
tak jak w filmie). Po przesłuchaniu jeniec jest trupem i udaje się o swojego respa.
4) Hathor posiada SARKOFAG dzięki któremu może skrócić resp Jaffa lub swój do 5 min
jednak może go użyć tyko 5 razy podczas całej gry.
5) Fanatycznie oddani Hathor obrońcy planety Eskal respują się co 5 min (lub resp
natychmiastowy w zależności od ilości graczy). Mogą by dowodzeni przez Jafa lub
wybranych liderów plemiennych.. Eskalczyka eliminuje z gry jeden celny strzał w
dowolną część ciała.
Resp SGC
Generał Hammond - 30 min
Żołnierze - 5 min
Naukowcy – 15min - jeśli naukowiec zostanie trafiony (jedno trafienie) w trakcie transportu MPZ wyjmuje go z pojemnika i zostawia go na miejscu w którym został trafiony i udaję się do respa.
Trupom nie wolno wracać na Ziemie przez korytarz (strefę) gdzie znajdują się wrota !!!
Trupy powracają ustalonym przez orgów szlakiem !!!!!
Żołnierzom nie można dotykać ani samemu przenosić MPZ !!!!!!!!!!!
W tym czasie MPZ może zostać przejęty przez stronę przeciwną !!!!!!!!!!
Mechanika działania gwiezdnych wrót
Wrota są włączane co 10 min Decyzję o tym podejmuję dowódca SGC gen Hammond m Jednorazowo może przejść przez wrota min 10 max 15 (wyjątek Stanowi tutaj pierwsza grupa przechodząca przez wrota SG-1 -20 osób- tylko raz podczas całej gry) żołnierzy. Naukowiec może przejść razem z grupą. Powraca z MPZ w pojemniku waz z obstawą po uprzednim nadaniu sygnału (pmr drogą radiową lub przez orga) przechodzi wtedy powracając nad programowo.
W momencie pojawienia się na orbicie statku Goa’uld (sygnał dźwiękowy nadany przez orgów około godziny 13:00 ) wrota przestają działać na czas 30 do 40 min w tym momencie żadne odziały ani naukowcy nie mogą przejść z Ziemi na Eskal lub z powrotem na z Eskal na Ziemię. Występuję też brak łączności pomiędzy planetami . Przed tym czasem gen. Hammond może przejść na planetę Eskal aby sprawnie dowodzić oddziałami SGC znajdującymi się na planecie.
Na planecie może przebywać (pojawiać się) tylko jeden naukowiec.
Ziemię od Escal ogradza ogromna przestrzeń kosmiczna. W grze będzie więc to odgrodzenie taśmą, przez którą nie strzelamy ani nie przechodzimy. Są to dwie odrębne planety.!!!!!!!!
Ogrodzony jest również taśmą przyczółek SGC na Eskal (nie strzelamy przez taśmę ) tzw bezpieczna strefa desantu.
Respów nie blokujemy !!!
Nie strzelamy wewnątrz baz !!!
14:00 Koniec Gry ( sygnał dźwiękowy dany przez orgów )
14:15 –zbiera się Komisja po dwóch przedstawicieli z każdej ze stron + Orgowie + Capri celem ustalenia osób, które otrzymają nagrody ufundowane przez Capri ASG.
14:30 Odprawa Końcowa - wręczenie nagród
14:45 KONIEC
UZBROJENIE, Amunicja, Limity :
Jaffa-dowolne bez KM-ów, bez ograniczeń amunicji.
Eskalowie 3 KM na stronę gry ( dogadać się kto zabiera)
doładowane boxa tylko w respie. 2 hicap mx doładowanie w bazie
Pozostała broń Eskalów - dowolna bez hicapów,
max 5 mid, low capy oraz Real capy bez limitu amunicji.
(Osoby które nie posiadają magazynków low cap ani real cap lub mid cap mogą używać hicapów załadowanych jednorazowo ograniczoną liczbą kulek max 120 kulek- po opróżnieniu dosypujemy taką samą ilość kulek . - osoby przyłapane na oszukiwaniu będą odesłane na 1 godzinny resp a następnie wymienione na podsumowaniu końcowym)
SGC
SG- dowolne 3 KM na całą stronę gry ( dogadać się kto zabiera)
Doładowanie boxa tylko na Ziemi lub (2 hicap max) które będzie można doładować na planecie w strefie bezpiecznego desantu.
Dla pozostałych bez hi-cap,
Max 5 mid, low real cap bez limitu. Mile widziane uzbrojenie P-90 i MP-5
Naukowcy tylko broń krótka
(Osoby które nie posiadają magazynków low cap ani real cap lub mid cap mogą używać hicapów załadowanych jednorazowo ograniczoną liczbą kulek max 120 kulek- po opróżnieniu dosypujemy taką samą ilość kulek . - osoby przyłapane na oszukiwaniu będą odesłane na 1 godzinny resp a następnie wymienione na podsumowaniu końcowym)
Piro: dostępne dla obu stron używać z rozsądkiem
Ubiór:
Jaffa- stylizowane
Eskalowie - ubiór cywilny lub niepełne umundurowanie poza US
stylizacja mile widziana mogą być galabije, arafatki, stylizacja w kierunku arabskim)
SG- US Oliv, lub US Black, Oliv , woodland, desert US. DPM
„KWASY” wyjaśniamy w czasie gry lub zaraz po jej zakończeniu . Nie pierzemy brudów na forum !!!!!!!!!
W respach oraz bazach będą worki na śmieci śmieci wyrzucamy do tych właśnie worków a nie gdzie popadnie !!!!!!! Jednym słowem nie zaśmiecać terenu !!!!!!!!
Goście i fotoreporterzy
proszę o oznaczenie gości oraz fotoreporterów kamizelkami odblaskowymi (drogowymi) i wyposażenie ich w osłonę oczu
Przypominam Gość czy fotoreporter nie bierze udziału w grze jest niewidzialny na terenie gry (duch) zabrania się ingerowanie w grę w jakikolwiek sposób ( fizycznie jak i werbalnie).
( może ktoś by zabrał kamerkę i nakręcił krótki film?)
Informacje dodatkowe !!!!!!
Na terenie bazy SGC oraz baza Goa'uld będą dostępne grille - węgielek i coś na grill we własnym zakresie. Rozpalenie ogniska oraz jego miejsce uzgadniać z orgiem. Ognisko po zakończonej zabawie jak i grile zagasić.
OBYDWIE STRONY ZABRAĆ LATARKI MOGĄ WAM SIĘ PRZYDAĆ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=PP6jl_0CPcM
http://www.youtube.com/watch?v=nriTJ3YA ... re=related
[b]Janówek Twierdza stał się terenem prywatnym na początku grudnia 2009
od początku tego roku były powadzone negocjacje z właścicielem o udostępnienie miejscówki legalnie.
Właścicielowi coś się odwidziało i negocjacje zostały zerwane.
Zatem Janówek oficjalnie został zamknięty :(
IMPREZA ZOSTAJE PRZENIESIONA NA N2
09.05.2010 teamy K.A.O.S. , FATAH,przy współpracy członków TG zapraszają na imprezę pod tytułem STARGATE na motywach filmu Gwiezdne Wrota. Miejsce rozgrywki N2
Impreza płatna na miejscu max[b] 10 PLN - pokrycie kosztów rekwizytów min Stargate (działających - http://www.youtube.com/watch?v=EKe-6AtW3wI ),emitera, indentyfikatorów itp.
Sponsorem imprezy jest Capri ASG , który ufundował cenne nagrody. Na razie nie zdradzę jakie :) dowiecie się na imprezie.
Nagrody będą przydzielane za: najbardziej odjechany strój pod kontem Stargate, za wyjątkowe zaangażowanie się oraz wczucie w klimat gry, oraz za wyjątkowy przejaw fair play w trakcie gry itd.
Ilość miejsc ograniczona max 130 (80 SG i 50 Goau'ld). Organizator zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości miejsc w zależności od ilości zgłoszeń
Scenariusz
Z raportu SG1 07.03.2010
Dnia 07.03.2010 została wysłana przez gwiezdne wrota ekspedycja badawcza na planetę Eskal kod4Z-326 w układzie gwiezdnym Oriona.
Czujniki termiczne wykazały obecność bardzo silnych źródeł energii. Główny naukowiec ekspedycji, twierdzi, że są to prawdopodobnie moduły punktu zerowego MPZ ( MPZ - niewielkie ale potężne źródła energii skonstruowane przez Pradawnych) .
Niestety okazało się, że planeta jest opanowana przez Goa'uld ‘a o imieniu Hator wraz z eskortą Jaffa. Podporządkowali oni sobie mieszkańców planety, którzy są obecnie ich fanatycznymi wyznawcami i poddanymi. Ekspedycja wróciła pod silnym ostrzałem. Jednak udało się im na planecie nawiązać kontakt z 2 mieszkańcami którzy jak by się wydawało są wolni od wpływu Goa’ulda. Dzięki przekazanym przez nich informacjom, wiadomo że Goa’uldowie chcą wykorzystać energię zawartą w MPZ’ach. Do tego celu mają zamiar zbudować olbrzymi emiter przekazujący energię z MPZ na zbliżający się do Eskal statek.
W rękach Goa’uldów i ich technologii energia MPZ-tów może się stać potężną bronią, którą mogą wykorzystać w celu inwazji na Ziemię lub inne planety.
MPZ może okazać się także cennym nabytkiem nie tylko dla Goa’uldów, ale także dla naukowców i wojskowych na Ziemi.
Dowództwo SGC podjęło decyzję o wysłaniu korpusu ekspedycyjnego w celu natychmiastowego przejęcia MPZ’tów. Misja jest priorytetowa.
Z powodu zakłóceń energetycznych na planecie występują problemy z uruchomieniem przejścia powrotnego na Ziemię. Otwarcie wrót w kierunku powrotnym jest możliwe tylko w określonych przedziałach czasowych. O dziwo Ziemia może otwierać tunel na planetę kiedy tylko chce.....
Zaczyna się wyścig z czasem.
Czy Goa’uldowie zdążą dokonać transmisji energii?
Czy siły uderzeniowe SGC przejmą MPZ i zapobiegną inwazji ?
STRONY GRY
SGC, mundury amerykańskie, najlepiej oliv
postacie
1) Generał Hammond - rola obsadzona
2) Grupa naukowców SGC -3 osoby już zajęte
3) Drużyny : SG1, SG2,SG3... - każda z drużyn w zależności od frekwencji będzie liczyć od 15 do 20 osób - max 80 miejsc
Goa'uldowie
1) Hathor - postać obsadzona
2) Eskorta Jaffa - 6 osób - obsadzone
3) Armia Planety Eskal - częściowe umundurowanie + dodatki arabskie - max 50 miejsc
Zasady:
Z uwagi na pojawiające się co jakiś czas problemy związane z przestrzeganiem zasad, postanowiliśmy rozszerzyć obowiązującą już wcześniej regułę do gier na Mazowszu polegającą ona na wykluczeniu łamiących zasady ze wszystkich zorganizowanych imprez.
Liczymy, że nie będziemy musieli z niej skorzystać.
Najważniejsze reguły obowiązujące w naszych grach (chyba że org w regulaminie imprezy stwierdza inaczej):
- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Maksymalna moc repliki na imprezie to 600 fps.
Naturalnie wszystkie prędkości dotyczą kulek 0,2 gr na odkręconym hop-upie.
- Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz o wadze powyżej 0,36 grama
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- W miarę możliwości, należy strzelać w tułów.
- Nie ma deklaracji strzału. Jeżeli masz silną replikę noś broń boczną lub chodź w osłonie kogoś z replika słabszą.
- Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki) lub ich odpowiedników (np piratki P1000). Należy zasygnalizować rzut granatem okrzykiem "Granat!". Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów, którą można otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.
- Każdy uczestnik musi przez cały czas rozgrywki na terenie gry mieć założoną osłonę oczu.
- Osoby po spożyciu alkoholu nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Trafienie w ciało lub jakikolwiek element oporządzenia (z wyjątkiem repliki) lub ubrania jest liczone jako trafienie skuteczne.
- Trupy oznaczają się czerwoną lub pomarańczową szmatą na strzelankach, lub wg zasad obowiązujących podczas imprezy np regulaminu CCS.
- Trupy wracają najkrótszą drogą do respa, lecz tak aby nie przeszkadzać innym w grze np nie iść pomiędzy walczącymi "liniami frontu".
- Trupy nie gadają.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek formy przemocy fizycznej, rękoczyny, popychanie czy bicie. GROZI ZA NIE BAN PERMANENTNY!
W wypadku wątpliwości i kwasu i niemożności dojścia do porozumienia podczas rozmów bilateralnych, zamiast obrzucać się wyzwiskami udajcie się do organizatora w trakcie lub zaraz po imprezie. Organizator postara się wyjaśnić zajście oraz podejmie natychmiastowe działania. Oprócz wyjaśnienia sprawy org ma prawo podjąć od razu decyzję na temat ewentualnej kary. Nieprzestrzeganie bowiem powyższych zasad oraz terminatorka będą karane wykluczeniem z imprezy, a nawet banem na imprezy na dłuższy czas z wpisaniem na forum WW2 i/lub fora odrębne organizatora.
Z uwagi na fakt, że zakładamy, że wszyscy są odpowiedzialni, znają zasady i je stosują, oraz nie jesteśmy wstanie schronować wszystkich gunów, zbadać trzeźwości wszystkich uczestników i skontrolować wszystkich granatów będziemy to sprawdzać w razie wątpliwości. Czyli schronujemy podejrzane repliki, zbadany poziom alkoholu u podejrzanych graczy, zrobimy autopsję granatów (naturalnie tych nie wysadzonych). Chronowanie guna oczywiście będzie robione według normalnych zasad czyli otwarty Hop up i kulki 0,20g.
Ewentualne sankcje i kary narzucone na opornych będą dotyczyły wszystkich imprez organizowanych na Mazowszu przez nastepujących ludzi i teamy, które będa respektować nawzajem swoje decyzje:
10th Mountain Div.
Blackwater
Cannon Fodder
CLST 500+
Dalej
Owca
Pluton Inżynieryjny
Python
Red Coats
Royal Irish Rangers
Tower Guards
Stalkers
ASGeG
K.A.O.S.
Mechanika gry STARGATE 09.05.2010
Rejestracja uczestników 9:00 - 9:30
Odprawa 9:30
9:45 - Strona Gould przechodzi przez wrota na swoją stronę i zajmuje pozycje
10:15 – Rozpoczęcie gry
Cele Misji SGC
Cel główny
Za pomocą wrót przerzucić na planetę P4Z-326 siły uderzeniowe
a) Zabezpieczenie terenu w pobliżu wrót (uchwycenie i obrona przyczółka.)
b) Lokalizacja MPZ’tów ,przechwycenie ich ( MPZ może przenosić tylko
naukowiec w eskorcie żołnierzy w specjalnym pojemniku)
c) Eskorta grupy naukowców z SGC – która ma zabezpieczyć przechwycone MPZ’ty
d) Naukowiec może stwierdzić czy MPZ jest sprawny tylko i wyłącznie w laboratorium na Ziemi , w tym celu musi być bezpiecznie
eskortowany do wrót i wysłany przez nie wraz z MPZ, który jest schowany w pojemniku. (Przenoszenie przez wrota potencjalnie
niezabezpieczonego i sprawnego MPZ może grozić utrata ich stabilności lub w najgorszym wypadku uszkodzeniu – co za tym idzie
odcięcie drogi powrotnej na Ziemię i porażką misji)
Naukowiec może jednorazowo przenieść 1 MPZ. !!!
Powodzenie misji i jej priorytet to przede wszystkim przejęcie minimum 3 sprawnych mpz’tów, lub udaremnienie przesłania energii z transmitera na statek Gouldów ,który pojawi się na orbicie w określonym czasie.
Cele głowne Goa’uldów
Jaffa posiadają umocnioną placówkę polową (sztab – chroniony nieprzenikalnym dla SGC polem siłowym , oraz mały posterunek w pobliżu wrót.
1) zlokalizowanie MPZ i dostarczenie ich do sztabu Sprawdzenie w sztabie czy jest to sprawny moduł (tylko Jaffa może przenosić
MPZ i niepotrzebny mu jest do tego specjalny pojemnik)
2) Utrzymanie modułów do czasu przybycia statku na wyznaczoną pozycje
3) Zmontowanie transmitera i podłączenie 3 działających MPZ
4) Utrzymanie pozycji do czasu zakończenia przesyłu energii
5) Ochrona Hathor tylko ona morze uruchomić przekaźnik
RESPY i zasady
Resp: Goa’uld, Jaffa, Obrońców Eskal
1) Eliminacja eskorty Goa’ulda - Jaffa , nie jest to proste zadanie ponieważ trzeba 5
trafień pod rząd aby go wysłać do respa – dobrane odpowiednie osoby do ról, które nie
tarmoszą i mają grać fair - play - proszę zatem nie piiiiiip pod ich adresem bo jeśli nie
dostali odpowiedniej ilości trafień pod rząd to nie mają obowiązku schodzić do respa)
W momencie likwidacji. Jaffa następuje osłabienie jego wpływu mentalnego na
mieszkańców planety ESKAL którymi dowodzi co może za skutkować ale nie musi
dalszą chaotyczną i niezorganizowaną ich obroną do momentu powrotu Jaffa z respa lub zastąpienia go innym. Jaffa respuje się po
15 minutach.
2) Goa’uld - Hathor jest wyjątkowo odporna na strzały posiada ona osobiste pole
siłowe , które czyni ją nietykalną - nie strzelać do Hathor i tak to nic nie da).
W momencie likwidacji. Hathor po wybiciu jej obstawy Jaffa oraz otoczeniu jej może
być wzięta do niewoli (dotknięcie ręką - Hathor udaję się do swojego respa na czas 15 min ).
3) Hathor posiada specjalną rękawicę, dzięki której może wymusić na
schwytanym jeńcu (ciche podejście gracza i deklaracja słowna wzięcia do niewoli –
gracz SGC się poddaj e i posłusznie idzie do sztabu Hathor) cenne strategiczne
informacje (jeniec musi odpowiedzieć na zadane pytania. (zasada działania rękawicy
tak jak w filmie). Po przesłuchaniu jeniec jest trupem i udaje się o swojego respa.
4) Hathor posiada SARKOFAG dzięki któremu może skrócić resp Jaffa lub swój do 5 min
jednak może go użyć tyko 5 razy podczas całej gry.
5) Fanatycznie oddani Hathor obrońcy planety Eskal respują się co 5 min (lub resp
natychmiastowy w zależności od ilości graczy). Mogą by dowodzeni przez Jafa lub
wybranych liderów plemiennych.. Eskalczyka eliminuje z gry jeden celny strzał w
dowolną część ciała.
Resp SGC
Generał Hammond - 30 min
Żołnierze - 5 min
Naukowcy – 15min - jeśli naukowiec zostanie trafiony (jedno trafienie) w trakcie transportu MPZ wyjmuje go z pojemnika i zostawia go na miejscu w którym został trafiony i udaję się do respa.
Trupom nie wolno wracać na Ziemie przez korytarz (strefę) gdzie znajdują się wrota !!!
Trupy powracają ustalonym przez orgów szlakiem !!!!!
Żołnierzom nie można dotykać ani samemu przenosić MPZ !!!!!!!!!!!
W tym czasie MPZ może zostać przejęty przez stronę przeciwną !!!!!!!!!!
Mechanika działania gwiezdnych wrót
Wrota są włączane co 10 min Decyzję o tym podejmuję dowódca SGC gen Hammond m Jednorazowo może przejść przez wrota min 10 max 15 (wyjątek Stanowi tutaj pierwsza grupa przechodząca przez wrota SG-1 -20 osób- tylko raz podczas całej gry) żołnierzy. Naukowiec może przejść razem z grupą. Powraca z MPZ w pojemniku waz z obstawą po uprzednim nadaniu sygnału (pmr drogą radiową lub przez orga) przechodzi wtedy powracając nad programowo.
W momencie pojawienia się na orbicie statku Goa’uld (sygnał dźwiękowy nadany przez orgów około godziny 13:00 ) wrota przestają działać na czas 30 do 40 min w tym momencie żadne odziały ani naukowcy nie mogą przejść z Ziemi na Eskal lub z powrotem na z Eskal na Ziemię. Występuję też brak łączności pomiędzy planetami . Przed tym czasem gen. Hammond może przejść na planetę Eskal aby sprawnie dowodzić oddziałami SGC znajdującymi się na planecie.
Na planecie może przebywać (pojawiać się) tylko jeden naukowiec.
Ziemię od Escal ogradza ogromna przestrzeń kosmiczna. W grze będzie więc to odgrodzenie taśmą, przez którą nie strzelamy ani nie przechodzimy. Są to dwie odrębne planety.!!!!!!!!
Ogrodzony jest również taśmą przyczółek SGC na Eskal (nie strzelamy przez taśmę ) tzw bezpieczna strefa desantu.
Respów nie blokujemy !!!
Nie strzelamy wewnątrz baz !!!
14:00 Koniec Gry ( sygnał dźwiękowy dany przez orgów )
14:15 –zbiera się Komisja po dwóch przedstawicieli z każdej ze stron + Orgowie + Capri celem ustalenia osób, które otrzymają nagrody ufundowane przez Capri ASG.
14:30 Odprawa Końcowa - wręczenie nagród
14:45 KONIEC
UZBROJENIE, Amunicja, Limity :
Jaffa-dowolne bez KM-ów, bez ograniczeń amunicji.
Eskalowie 3 KM na stronę gry ( dogadać się kto zabiera)
doładowane boxa tylko w respie. 2 hicap mx doładowanie w bazie
Pozostała broń Eskalów - dowolna bez hicapów,
max 5 mid, low capy oraz Real capy bez limitu amunicji.
(Osoby które nie posiadają magazynków low cap ani real cap lub mid cap mogą używać hicapów załadowanych jednorazowo ograniczoną liczbą kulek max 120 kulek- po opróżnieniu dosypujemy taką samą ilość kulek . - osoby przyłapane na oszukiwaniu będą odesłane na 1 godzinny resp a następnie wymienione na podsumowaniu końcowym)
SGC
SG- dowolne 3 KM na całą stronę gry ( dogadać się kto zabiera)
Doładowanie boxa tylko na Ziemi lub (2 hicap max) które będzie można doładować na planecie w strefie bezpiecznego desantu.
Dla pozostałych bez hi-cap,
Max 5 mid, low real cap bez limitu. Mile widziane uzbrojenie P-90 i MP-5
Naukowcy tylko broń krótka
(Osoby które nie posiadają magazynków low cap ani real cap lub mid cap mogą używać hicapów załadowanych jednorazowo ograniczoną liczbą kulek max 120 kulek- po opróżnieniu dosypujemy taką samą ilość kulek . - osoby przyłapane na oszukiwaniu będą odesłane na 1 godzinny resp a następnie wymienione na podsumowaniu końcowym)
Piro: dostępne dla obu stron używać z rozsądkiem
Ubiór:
Jaffa- stylizowane
Eskalowie - ubiór cywilny lub niepełne umundurowanie poza US
stylizacja mile widziana mogą być galabije, arafatki, stylizacja w kierunku arabskim)
SG- US Oliv, lub US Black, Oliv , woodland, desert US. DPM
„KWASY” wyjaśniamy w czasie gry lub zaraz po jej zakończeniu . Nie pierzemy brudów na forum !!!!!!!!!
W respach oraz bazach będą worki na śmieci śmieci wyrzucamy do tych właśnie worków a nie gdzie popadnie !!!!!!! Jednym słowem nie zaśmiecać terenu !!!!!!!!
Goście i fotoreporterzy
proszę o oznaczenie gości oraz fotoreporterów kamizelkami odblaskowymi (drogowymi) i wyposażenie ich w osłonę oczu
Przypominam Gość czy fotoreporter nie bierze udziału w grze jest niewidzialny na terenie gry (duch) zabrania się ingerowanie w grę w jakikolwiek sposób ( fizycznie jak i werbalnie).
( może ktoś by zabrał kamerkę i nakręcił krótki film?)
Informacje dodatkowe !!!!!!
Na terenie bazy SGC oraz baza Goa'uld będą dostępne grille - węgielek i coś na grill we własnym zakresie. Rozpalenie ogniska oraz jego miejsce uzgadniać z orgiem. Ognisko po zakończonej zabawie jak i grile zagasić.
OBYDWIE STRONY ZABRAĆ LATARKI MOGĄ WAM SIĘ PRZYDAĆ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=PP6jl_0CPcM
http://www.youtube.com/watch?v=nriTJ3YA ... re=related