1.03.2014 - Operation Blue Truth

Operation Blue Truth
VI urodziny 2nd CEB
1 marca 2014. Po względym, półtorarocznym spokoju w spornej prowincji Mokh-Rai, zawiesznie broni pomiędzy Niebielią i Białlandią zostaje gwałtownie przerwane. Śmigłowiec Republiki Niebielii zostaje ostrzelany w trakcie przelotu nad pasem ziemi niczyjej i rozbija się w głębi Białlandzkiego terytorium. Wojska po obu stronach granicy zostają postawione w stan gotowości. Gdy załoga strąconego śmigłowca wzywa pomoc, eskalacja konfliktu jest nieunikniona. Rozpoczyna się wyścig z czasem.
Data: 1.03.2014
Miejsce: Mokry Ług
Rejestracja:
- Białlandia 0800-0915
- Niebielia 0830-0945
- Osoby spóźnione na rejestrację będą mogły dołączyć do gry dopiero po punktualnym rozpoczęciu zmagań wedle wytycznych otrzymanych od
organizatora
Start: 1015
Zakończenie działań: 1430
Podsumowanie gry i afterparty przy bunkrze: 1500
Poczęstunek w formie skromnego tortu sponsoruje pani Żędzian. Napoje i inne przekąski uczestnicy organizują we własnym zakresie.
Wejściówka: 15 PLN zapisani / 20 PLN na miejscu.
UWAGA: organizator nie marnuje pieniędzy uczestników na wafelki i colę, pamiętajcie zabrać swój prowiant i wodę
Forma płatności: przelew, do 26.02.2014
Limit uczestników: 100
Min. wiek uczestnika: 16 lat.
Zapisy: https://docs.google.com/forms/d/1kL1ZnT ... Y/viewform
nr konta do przelewów: 50 1020 5558 1111 1699 8230 0122
dane do przelewu: Janusz Pietraczuk, Wolfkego 14/53 01-494 Warszawa
tytułem: team - nick (jeśli brak teamu, to sam nick)
Zasady:
1. Trafienia i opatrywanie rannych
- opatrywanie rannych odbywa się poprzez zabandażowanie przybliżonego miejsca trafienia za pomocą opasek dzianych podtrzymujących dostarczonych przez organizatora.
- każdy uczestnik może być opatrzony raz
- ranni oraz trupy oznaczają się pomarańczowymi kamizelkami odblaskowymi niezwłocznie po otrzymaniu trafienia
- dobijanie rannych odbywa się wyłącznie poprzez deklarację dobicia z odległości nie większej niż 5 kroków
- wyłącznie medycy wyznaczeni przez dowódców mogą opatrywać rannych
- medyk nie może opatrywać samego siebie
- jako trafienie traktuje się trafienie w dowolną część ciała lub oporządzenia noszonego przez uczestnika
2.Magazynki
- do rozgrywki dopuszczone są magazynki typu real cap, low cap, mid cap oraz boxy dla replik broni wsparcia
- doładowywanie magazynków jest dozwolone wyłącznie w bazach i miejscach oznaczonych napisem "AMUNICJA"
3.Pirotechnika
- wolno używać wyłącznie pirotechniki dostarczonej uczestnikom przez organizatora
4. Oznakowanie uczestników
- Niebielia: taśmy niebieskie
- Białlandia: taśmy żółte
- Medycy: taśmy białe
- Specjaliści: taśmy zielone
- Organizatorzy i fotografowie: żółte kamizelki
- Trupy: pomarańczowej kamizelki
5. Kwestie sporne
- Będą rozpatrywane przez organizatorów, stale nadzorujących przebieg rozgrywki.
- Organizatorzy będą stale obecni w bazach obydwu stron, na punktach strategicznych oraz w pobliżu zadań dodatkowych.
6. Bazy i respawny
- Bazy stanowią punkt odrodzenia dla danych stron i stanowią strefę niezdobywalną.
- Respawn odbywa się co każde 15 minut, tj o 1030, 1045, 1100 itd.
- Respawn będzie ogłaszany przez organizatora obecnego na respie danej strony.
- Rozwój sytuacji w trakcie scenariusza może wpływać na częstotliwość respawnów na zasadzie kar i nagród za wykonane/stracone zadania
7. Łączność
- Kanały radiowe dla obydwu stron zostaną wyznaczone i podane na miejscu przez organizatora przypisanego do respa danej strony
- Obowiązuje zakaz zakłócania częstotliwości przeciwnika w jakikolwiek sposób
8. Rekwizyty
- Organizator uprzejmie prosi uczestników o szanowanie powierzonych im w trakcie gry rekwizytów, aby mogły dalej służyć przy organizacji kolejnych imprez
- Rekwizyty, w przypadku śmierci osoby niosącej je, należy pozostawić w miejscu śmierci, chyba że narazi je to na zniszczenie (uprasza się o nie wrzucanie rekwizytów np. w bagno)
9. Zasady dodatkowe
- Szpital polowy może zostać rozstawiony wyłącznie w jednym z wyznaczonych punktów strategicznych, pod nadzorem jednego z organizatorów
- Szpital polowy pozwala "uleczyć" ranę uczestnika, jeśli ten w niezakłócony sposób spędzi w szpitalu 15 minut
- Osoby przebywająe w szpitalu pozostają śmiertelne i wrażliwe na ostrzał
- Szpital może być przenoszony pomiędzy punktami
10. Niepełnoletni uczestnicy
- Niepełnoletni uczestnicy są zobowiązani do dostarczenia organizatorowi pisemnej zgody od rodziców wedle formularza dostępnego pod
następującym linkiem: http://wmasg.pl/pl/articles/show/342
11. Balistyka
- Balistyka odpowiadająca masą oryginałowi (w postaci kamizelki lub hełmu) daje uczestnikowi możliwość bycia opatrzonym o jeden raz
więcej. Warstwy/rodzaje balistyki nie kumulują się. Oznacza to, że osoba bez balistyki może być opatrzona raz, osoba w jakiejkolwiek
balistyce - niezależnie od tego ile ma ich rodzajów na sobie - może być opatrzona dwukrotnie.
- Balistykę należy zgłaszać przy rejestracji, do wglądu organizatora.
12. Pozostałe
- wszelkie pominięte powyżej kwestie są regulowane zwyczajowym prawem asg oraz regulaminem strzelań ASGW
VI urodziny 2nd CEB
1 marca 2014. Po względym, półtorarocznym spokoju w spornej prowincji Mokh-Rai, zawiesznie broni pomiędzy Niebielią i Białlandią zostaje gwałtownie przerwane. Śmigłowiec Republiki Niebielii zostaje ostrzelany w trakcie przelotu nad pasem ziemi niczyjej i rozbija się w głębi Białlandzkiego terytorium. Wojska po obu stronach granicy zostają postawione w stan gotowości. Gdy załoga strąconego śmigłowca wzywa pomoc, eskalacja konfliktu jest nieunikniona. Rozpoczyna się wyścig z czasem.
Data: 1.03.2014
Miejsce: Mokry Ług
Rejestracja:
- Białlandia 0800-0915
- Niebielia 0830-0945
- Osoby spóźnione na rejestrację będą mogły dołączyć do gry dopiero po punktualnym rozpoczęciu zmagań wedle wytycznych otrzymanych od
organizatora
Start: 1015
Zakończenie działań: 1430
Podsumowanie gry i afterparty przy bunkrze: 1500
Poczęstunek w formie skromnego tortu sponsoruje pani Żędzian. Napoje i inne przekąski uczestnicy organizują we własnym zakresie.
Wejściówka: 15 PLN zapisani / 20 PLN na miejscu.
UWAGA: organizator nie marnuje pieniędzy uczestników na wafelki i colę, pamiętajcie zabrać swój prowiant i wodę
Forma płatności: przelew, do 26.02.2014
Limit uczestników: 100
Min. wiek uczestnika: 16 lat.
Zapisy: https://docs.google.com/forms/d/1kL1ZnT ... Y/viewform
nr konta do przelewów: 50 1020 5558 1111 1699 8230 0122
dane do przelewu: Janusz Pietraczuk, Wolfkego 14/53 01-494 Warszawa
tytułem: team - nick (jeśli brak teamu, to sam nick)
Zasady:
1. Trafienia i opatrywanie rannych
- opatrywanie rannych odbywa się poprzez zabandażowanie przybliżonego miejsca trafienia za pomocą opasek dzianych podtrzymujących dostarczonych przez organizatora.
- każdy uczestnik może być opatrzony raz
- ranni oraz trupy oznaczają się pomarańczowymi kamizelkami odblaskowymi niezwłocznie po otrzymaniu trafienia
- dobijanie rannych odbywa się wyłącznie poprzez deklarację dobicia z odległości nie większej niż 5 kroków
- wyłącznie medycy wyznaczeni przez dowódców mogą opatrywać rannych
- medyk nie może opatrywać samego siebie
- jako trafienie traktuje się trafienie w dowolną część ciała lub oporządzenia noszonego przez uczestnika
2.Magazynki
- do rozgrywki dopuszczone są magazynki typu real cap, low cap, mid cap oraz boxy dla replik broni wsparcia
- doładowywanie magazynków jest dozwolone wyłącznie w bazach i miejscach oznaczonych napisem "AMUNICJA"
3.Pirotechnika
- wolno używać wyłącznie pirotechniki dostarczonej uczestnikom przez organizatora
4. Oznakowanie uczestników
- Niebielia: taśmy niebieskie
- Białlandia: taśmy żółte
- Medycy: taśmy białe
- Specjaliści: taśmy zielone
- Organizatorzy i fotografowie: żółte kamizelki
- Trupy: pomarańczowej kamizelki
5. Kwestie sporne
- Będą rozpatrywane przez organizatorów, stale nadzorujących przebieg rozgrywki.
- Organizatorzy będą stale obecni w bazach obydwu stron, na punktach strategicznych oraz w pobliżu zadań dodatkowych.
6. Bazy i respawny
- Bazy stanowią punkt odrodzenia dla danych stron i stanowią strefę niezdobywalną.
- Respawn odbywa się co każde 15 minut, tj o 1030, 1045, 1100 itd.
- Respawn będzie ogłaszany przez organizatora obecnego na respie danej strony.
- Rozwój sytuacji w trakcie scenariusza może wpływać na częstotliwość respawnów na zasadzie kar i nagród za wykonane/stracone zadania
7. Łączność
- Kanały radiowe dla obydwu stron zostaną wyznaczone i podane na miejscu przez organizatora przypisanego do respa danej strony
- Obowiązuje zakaz zakłócania częstotliwości przeciwnika w jakikolwiek sposób
8. Rekwizyty
- Organizator uprzejmie prosi uczestników o szanowanie powierzonych im w trakcie gry rekwizytów, aby mogły dalej służyć przy organizacji kolejnych imprez
- Rekwizyty, w przypadku śmierci osoby niosącej je, należy pozostawić w miejscu śmierci, chyba że narazi je to na zniszczenie (uprasza się o nie wrzucanie rekwizytów np. w bagno)
9. Zasady dodatkowe
- Szpital polowy może zostać rozstawiony wyłącznie w jednym z wyznaczonych punktów strategicznych, pod nadzorem jednego z organizatorów
- Szpital polowy pozwala "uleczyć" ranę uczestnika, jeśli ten w niezakłócony sposób spędzi w szpitalu 15 minut
- Osoby przebywająe w szpitalu pozostają śmiertelne i wrażliwe na ostrzał
- Szpital może być przenoszony pomiędzy punktami
10. Niepełnoletni uczestnicy
- Niepełnoletni uczestnicy są zobowiązani do dostarczenia organizatorowi pisemnej zgody od rodziców wedle formularza dostępnego pod
następującym linkiem: http://wmasg.pl/pl/articles/show/342
11. Balistyka
- Balistyka odpowiadająca masą oryginałowi (w postaci kamizelki lub hełmu) daje uczestnikowi możliwość bycia opatrzonym o jeden raz
więcej. Warstwy/rodzaje balistyki nie kumulują się. Oznacza to, że osoba bez balistyki może być opatrzona raz, osoba w jakiejkolwiek
balistyce - niezależnie od tego ile ma ich rodzajów na sobie - może być opatrzona dwukrotnie.
- Balistykę należy zgłaszać przy rejestracji, do wglądu organizatora.
12. Pozostałe
- wszelkie pominięte powyżej kwestie są regulowane zwyczajowym prawem asg oraz regulaminem strzelań ASGW