Miejsce - ZACHODNIE OKOLICE POWSTAŃCZEJ WARSZAWY
Czas - Początki SIERPNIA 1944 r.
Strony:
A: Lokalny Oddział Partyzancki wsparty przez siły powstańczego Batalionu AK -
POWSTAŃCYB: Oddział wermachtu oraz wsparcie jednostki sapersko-inżynieryjnej -
AXIS.Tło fabularne:Samolot B-24 Liberator wykonujący misję dostarczenia zaopatrzenia broni, amunicji i leków dla powstańców, zostaje trafiony przez niemiecką baterię przeciwlotniczą. Dowódca załogi kpt. Piotr "Pingwin" Kowalski, mając świadomość wagi wykonywanego zadania, pomimo śmierci nawigatora i pożaru jednego z czterech silników, podejmuje decyzję o kontynuacji misji. Niestety, będąc stosunkowo blisko planowanego rejonu zrzutu zapasów, kolejny silnik ulega awarii, co uniemożliwia bezpieczny lot pod obciążeniem. Dla ratowania maszyny i ocalałej załogi, samolotu kapitan podejmuje decyzję o dokonaniu natychmiastowego zrzutu przewożonego ładunku i ucieczkę znad terytorium walk. Szczęśliwie samolot znajdował się nad terenem, w którego okolicy funkcjonowały oddziały partyzanckie porucznika Jodły. Zadomowiły się one na tyle dobrze, że wybudowały infrastrukturę m.in. w postaci ujęcia wody pitnej, a dla zapewnienia prądu, podpięli się "na lewo" do podstacji linii zaopatrującej pobliską wieś Białobrzegi.
Zadania obu stron:
Utrzymać dominację w 2 strategicznych punktach (źródło wody oraz podstacja energetyczna) - mierzone specjalnymi zegarami - instrukcje na odprawie.
Zadania POWSTAŃCÓW:
Znaleźć jak najwięcej artefaktów, zgromadzić i bronić w bazie (do wyznaczonej godziny).
Pod koniec gry (wyraźny sygnał) przetransportować wszystkie w miarę zwartym konwojem do punktu gdzie czekają ciężarówki zabezpieczone przez Baon AK (punkt OFF-game).
Zadania AXIS.:
Uniemożliwić gromadzenie artefaktów (poprzez patrole);
Za pomocą wyznaczonych saperów likwidować skrzynki z amunicją (poprzez zerwanie "zawleczki" - szczegóły na odprawie);
Uniemożliwić przetransportowanie artefaktów do punktu OFF-game (KONIEC GRY).
Zasady:
Z respa wychodzimy minimum po 3 osoby (liczba zależna od ilości osób - może być zwiększona).
Wyjątkiem są OZNACZENI MEDYCY (ilość adekwatna do ogólnej ilości graczy na stronę), którzy do wyczerpania posiadanych (dostarczonych przez nas) opatrunków mają respa natychmiastowego (mogą opuszczać go pojedynczo).
Punkty Resp muszą być aktywowane poprzez dostarczenie apteczki (min. 1 z 4 specjalnie oznaczonych artefaktów umieszczonych na terenie gry).
Każdy gracz bez wyjątku (także medyk i saper) przez całą rozgrywkę może jeden raz skorzystać z pomocy (innego) MEDYKA (nie można opatrywać samego siebie).
Zależnie od dynamiki/rozwoju gry
w pewnym momencie punkty RESP będą zdeaktywowane (myślę, że ok. 3-4 kwadransów przed końcem gry) - sygnał via radio. Osoby które przybędą po tym czasie do RESPA - tworzą "posiłki" adekwatne dla stron - BATALION AK oraz wparcie dla sił AXIS - które kwadrans po deaktywacji punktu resp włączają się do finału spotkania.
Finał polega na przetransportowaniu w konwoju zdobytych przez powstańców artefaktów z ich bazy do punktu OFF-game, całe siły AXIS mają to uniemożliwić. Bój trwa do ostatniego żywego zawodnika, Medycy posiadający niewykorzystane opatrunki nadal pełnią swoją funkcję.PUNKTACJA:
Każda minuta dominacji na zegarze to 1 punkt.
skrzynka z żywnością 2 pkt
skrzynka z amunicją/zawleczka w rękach AXIS to 10 pkt
Pozdrawiam i do zobaczenia w boju
