Strona 1 z 1
ZASADY i PODZIAŁ MUNDUROWY

Napisane:
9 mar 2010, o 18:32
przez Python
UMUNDUROWANIE
Strona wietnamska – dowolny mundur z czarnym elementem stroju: t-shirt, bluza, spodnie
BARDZO MILE WIDZIANA stylizacja !!! (kapelusz ryżowy, premiujemy dodatkową miską ryżu !!!)

Strona amerykańska – mundury amerykańskie (im bardziej oliwkowe, tym lepsze)
BARDZO MILE WIDZIANA stylizacja !!! (mundur z epoki premiujemy dodatkowym hamburgerem!!!). Przyp. Tato
Re: PODZIAŁ NA STRONY I ZASADY SPECJALNE DLA STRON

Napisane:
9 mar 2010, o 18:34
przez Python
ZASADY
Strona amerykańska - gra na zasadach milsimowych Zasady CCS Wer. 5
Umundurowanie: wymóg posiadania pełnego amerykańskiego munduru (olive, wdl, marpat wdl) bez ACU i MC. Hełmy (tfu, kaski) w kolorze zielonym czyli BEZ coverów lub cover olive lub rekonstrukcja.
Balistyka: hełmy (tfu, kaski :-P) (-1 do postrzału). Kamizelki (oryginalne lub repliki CCS) -1 tylko do granatów i artylerii. Warstwy nie sumują się!
Strona wietnamska - gra na zasadach zorganizowanej strzelanki
Zasady strzelankowe z respem. Nie ma medyków !
Organizacja respa – o organizacji respa decyduje Dowódca Viet Congu!
Umundurowanie: wymóg posiadania przynajmniej jednego elementu czarnego (spodnie i/lub bluza), zakaz noszenia elementów wdl i marpat.
Balistyka: brak.
Limity amunicji/użycie broni:
Amunicję można uzupełniać w respie. Poza respem używamy tylko amunicji w magazynkach.
Magazynki:
- karabiny szturmowe itp.: realcapy, lowcapy, midcapy
- broń wsparcia (RPK, MINIMI) – hi-capy
Zasady wspólne:
PIROTECHNIKA – jeśli pogoda pozwoli.
MINY – TYLKO pirotechniczne.
Dopuszczalne jest jedno radio na oddział.
Optyka: kolimatory - zakaz, Lunety - OK.
W przypadku nierównomiernych zgłoszeń rezerwujemy sobie prawo:
- zamknięcia rekrutacji w dowolnym momencie do każdej ze stron
- wprowadzenia limitowanej ilości respów dla strony wietnamskiej
Re: ZASADY i PODZIAŁ MUNDUROWY

Napisane:
17 mar 2010, o 15:29
przez Python
ZASIEKI
Druty kolczaste czyli tzw zasieki muszą:
- nie być groźne i nie mogą naprawdę ranić ( powinny być na tyle widoczne, by w dzień nie ucinały komuś biegnącemu głowy, nie mogą być z drutu kolcxzastego lub concertiny)
- nie mogą być umowne (Zasieki muszą być tak zrobione aby nie dało się ich fizycznie przejść czyli. np z siatki ogrodzeniowej itp. Nie można wymagać od graczy aby przez nie nie przechodzili "bo to drut kolczasty)
- nie mogą stanowić osłony balistycznej (nie mogą być folią rozwieszoną pomiędzy drzewami)
- muszą być zdjęte po grze (to chyba jasne)
Rozwijając:
- mogą być zrobione z drutu, siatki plastikowej, sznurków.
PAMIĘTAJ:
Ostateczną decyzję czy coś jest OK, czy nie podejmie na miejscu organizator (ja lub Tato)
BUNKRY, OSŁONY BALISTYCZNE etc.
Nie można robić umownych bunkrów. Bunkry robimy z worków z piachem, cegieł etc.
Kartony i styropiany nie są traktowane jak osłony balistyczne. Osoby za takimi osłonami będą uznawane za trafione przez modów.
Re: ZASADY i PODZIAŁ MUNDUROWY

Napisane:
21 mar 2010, o 08:01
przez Python
Telewizja przemysłowa, internet, bsl, miotacze plazmowe, dezintegratory, pokemony, teleportery, noktowizory - SĄ ZABRONIONE.
I w ogóle wszystko czego wtedy nie było też.
Re: ZASADY i PODZIAŁ MUNDUROWY

Napisane:
28 cze 2010, o 08:07
przez Python
tiger stripe gra po stronie USA !